0

Finalis AJL ke-25

17:42 |
http://born2touchurheart.blogspot.com

BLACK-SOFIA JANE
FAIZAL TAHIR-HANYUT
& SELAMAT MALAM
BUNKFACE-EXTRAVAGANZA
SHAHIR-KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN
YUNA-CINTA SEMPURNA
ANA RAFFALI-TOLONG INGATKAN AKU
STACY-JAHAT
TOMOK-BERLARI
HAFIZ-NOKTAH CINTA
Adira
ADIRA-KU ADA KAMU
MUH & BLACK-DRAMA KING
API & NUH-PELITA
Hujan!!!!
HUJAN-MENCARI KONKLUSI

Inilah 14 finalis2 yang akan berentap untuk Anugerah Juara Lagu ke-25 nanti.Semalam adalah pusingan terakhir untuk separuh akhir.Tidak sabar nak tunggu final.Boleh tahan juga lagu2 yang akan bertanding.

Ni saja nak cerita...dulu2 masa zaman sekolah tak sabar tunggu Final Muzik2/AJL.Makan malam pun cepat2 sebab tak nak ganggu konsentrasi lah konon.Masa era 80-an dan 90-an,lagu2 cukup best.Memang pening kepala nak tentukan siapa juara,lagu mana best.Pendek kata lagu2 dulu memang tip top.Kite siap buat buku himpunan lagu2 tu...Kawan2 siap jadikan buku tu rujukan lagi...he3.

Inilah buku pertama,siap tampal sticker tu...he3

Ini pulak buku kedua

Tetapi kenapa ye sekarang ni bila tengok final AJL macam dah boleh teka lagu mana akan jadi juara???
Apa2pun kita sama2 lah support industri hiburan tempatan.Jangan lupa saksikan AJL ke-25 nanti pada 9 Januari 2011.

 Kredit Info & Foto:


  • photoselebriti.com
  • ijaicakapdengar.blogspot.com
  • hfzkhazali.blogspot.com
  • aisyaharifah.blogspot.com
  • mp3grab.blogspot
  • yourmusicenter.blogspot.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...