1

Dapat Award lagi..terima kasih Fiqah

20:14 |
Salam semua...baru je publish entri tentang kerenah budak ni.Tengok je kat shoutmix nampak kawan kite yang baru klik...klik...My Lovely Geng.terima kasih dan selamat datang.
Fiqah Alias
Terima kasih juga dengan Award yang diberikan.Kreatif dan comel macam tuannya.Inilah Award yang ke-3 kite dapat.Syukran..alhamdulillah.Inilah award yang diberikan special daripada Fiqah.

Terima kasih semua yang sudi singgah dan meluangkan masa baca entri di sini.Dulu kite tak faham bila blogger kata blog yang takde followers umpama pokok takde buah.Tapi bagi kite bukan ukuran banyak ke tak tapi kesetiaan rakan2 yang tak kan lupa singgah di blog ini...itu yang lagi penting.Betul tak?

1 comment

16/12/10 20:26

btol3...thanx ye sudi trime award dr fiqah yg x seberapa tu..(^.^) keep in touch yer...jom same2 memajukan diri dlm dunia bLog nie..(~.^)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...