3

Doa Mohon Perlindungan Daripada Kerunsingan

11:36 |
Assalammualaikum semua.Semoga hari ini lebih membawa kebahagiaan dari hari2 semalam.Maaf lambat betul entri hari ini.Semalam balik dari I-City terus 'flat'.Entri seterusnya kite akan berkongsi apa yang ada di I-City dan juga entri sempena genap sebulan bergelar blogger.Tanpa korang dah tentu tak wujud blog ni.


Hari ni quite tough,adalah masalah sikit dalam kehidupan.Tapi macam biasa kite tak suka sedih2.Apatah lagi setiap kali on je blog,makin bertambah My Lovely Geng dan ramai datang singgah tinggalkan link.Terima kasih pada korang semua yang sudi singgah dan tinggalkan komen.Sayang korang!

Hari ini kite susah hati dan stress.Biasalah manusia tidak boleh lari daripada berdepan masalah kehidupan.Kite nak kongsikan doa yang selalu kite baca time kite susah hati.Harap pada sesiapa yang juga tengah problem tu,amalkan doa ni ye.

Bismillaahir Rahmaanir Rahiim
"Ya Allah sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kerunsingan dan dukacita,aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan,aku berlindung kepada-Mu daripada perasaan penakut dan bakhil,dan aku berlindung kepada-Mu daripada belenggu hutang dan tekanan orang"
Dan 

Bismillaahir Rahmaanir Rahiim

Doa Ketika Mengalami Kesusahan Dalam Kehidupan
"Dengan nama Allah atas diriku,hartaku,dan agamaku.Ya Allah aku redha terhadap qadha-Mu dan berkatilah apa yang telah ditetapkan untukku sehingga aku tidak menginginkan penyegeraan perkara yang Engkau kemudiankan dan tidak menginginkan akhiran dari perkara yang Engkau segerakan".
Amin

3 comments

20/12/10 12:15

thnkzz kongsikn doa ^^

16/3/13 15:46

sharing is caring...
thanxx friend ;)

16/3/13 20:28

@farr alhamdulillah sama2 amalkan ye ^^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...