10

Buletin Utama~Bayi baru lahir ditikam bertubi-tubi!!!

20:37 |
Assalammualaikum semua...sambil menikmati makan malam,nyaris tersedak masa Saiful Nizam~Buletin Utama baca tajuk ni.Aduh..sadisnya.Lebih kurang begini;


Kampung Jawa,Klang:Seorang bayi comel yang baru saja lahir pagi tadi ditikam bertubi-tubi oleh ibunya sendiri.Kejadian berlaku tanpa disedari jiran-jirannya.Suspek(Ibu kepada bayi ini)juga mempunyai seorang lagi anak berusia 3 tahun.Difahamkan,dia ditinggalkan oleh suaminya sejak beberapa tahun.


Adik kepada mangsa yang tinggal berdekatan juga tidak menyedari suspek mengandung.Sebelum ini suspek pernah mengadu sakit perut tapi keluarga diberitahu yang suspek cuma senggugut.Suspek,warga Myanmar ditahan atas Kanun Keseksaan.


Nota Comel->Lebih kurang macam tulah isi beritanya.Erm..agak koranglah kan,suspek bunuh baby tu sebab apa?Kite rasa mungkin suspek terlanjur dengan lelaki lain.Mungkinlah kan?Suspek pun masih muda,sudah tentu ingin mencari pengganti teman hidup.Mungkin juga teman barunya berjanji untuk mengahwininya?Tapi kalau marahkan nyamuk,kenapa bakar kelambu?Kenapa baby yang tak sampai sehari bernafas sebagai manusia,diambil nyawa secara kejam...di tangan ibunya sendiri?Kenapa?Tunggu jelah esok kat paper..harap suspek diberi hukuman setimpal.



Tangan manusia sewenang-wenangnya menyiksa dan mencabut nyawa bayi tanpa rela.Betapa bahayanya tekanan,sakit mental dan celaru emosi seorang perempuan.


10 comments

25/1/11 22:01

kesian baby tu..moga pmpn tu dpt blsan y setimpal..law terlpas di dunia ni pon, dy akn kna di akhirat..hu

mungkin giler meroyan la tu.. stress sampai anak jadi mangsa..

25/1/11 22:50

rasanya dah meroyan kot..kalau waras lagi tak kan sampai hati..tapi entahlaaa yang waras jugak duk buang merata2 tepi longkang segala tu

25/1/11 23:09

nk jer ku hantuk kepala pmpn 2 kt dinding sakit ke x dye ase.. huii... soe ea.. geram...

teringat-ingat kekejaman ni...
semalam dah buka baca...
pagi ni buka lagi
huhu... adalah dia sakit mental?

26/1/11 07:13

@.::: Princess MOMOY :::.

"gd mng mommy he3...tulah..kesian jugak kat ibu tu..tapi itu bkn alasan utk tikam baby bertubi-tubi!"

26/1/11 07:15

@sham-inn

"hye tq ye sudi bc n3 ni..tulah bila dgr berita ni mmg mcm2 perasaan ada.mrh,grm,sedih....

26/1/11 07:16

@❦ CuTe MuMmY FaRa ❦

"hye my bff.gila meroyan?logik juga kan?

26/1/11 07:17

@ida

"tulah yg waras pun tergamak campak merata-rata.yg meroyan pulak,tikam baby,camapk baby dari apartment,buang tepi lgkg,dlm tong sampah..aduhai...

26/1/11 07:18

@chiLleD...!!

"btl..btl...^o^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...