1

HarMoni~Anne NgasRi Kerja KeRas Demi AnaK2

20:52 |
Assalammualaikum semua.Wah..wah macam2 bau makanan kite hidu ni.Ada masak lemak cili padi,tom yam,kari daging,ikan goreng,KFC pun ada!Heh macam pernah bau ni tapi apa ye?Oh budu..heh bukanlah cencalok tu.Apa2 pun menu makanan yang korang nikmati malam ni,kite doakan semoga semuanya halal dan diberkati Allah.Pagi tadi beli Mingguan Wanita rasanya dah oklah,tak mau beli lagi.Sebab belum baca pun.Sambil tu berangan nak tunggu giliran adik2 baca novel tulisan Ain Maisarah.Tapi tulah kalau dah ulat buku/majalah langsung tak boleh nampak kedai runcit he3.Kite beli ni pulak sebab sukaaaaa....


Anne Ngasri bersama baby baru NAZHARAH AFROZA~lahir
 pada 21 Okt 2010 seberat 2.8 kg.

Semasa sesi fotografi ini baby baru berusia 55 hari..comel nyer!

 Masih baik dengan Wafi

Kehidupan lalu banyak mematangkan Anne

Anak2 menjadi sumber kekuatan ibu muda ini

Usia 26 tahun,tetap langsing meskipun anak 3

Antara kata2 Anne;

"Anne kini semakin tabah melalui pelbagai dugaan hidup meskipun tiada lagi insan bergelar suami di sisi"

"Terus-terang Anne katakan yang Anne tak pernak serik untuk mendirikan rumah tangga.Andai kata ditakdirkan bertemu dengan lelaki yang benar2 ikhlas menyayangi diri ini dan anak2,Anne akan menerimanya"

"Anne tak sanggup berpisah dengan anak2 semata-mata kerana cinta seorang lelaki.Anne sedia mempertimbangkan lamaran seorang lelaki dengan syarat dia juga mampu menerima dan menyayangi anak2 Anne sepenuh hatinya"

P/S->Sori ye foto kurang jelas he3

Kredit Info & Foto:

  • Harmoni~15-31 Januari

1 comment

cantiknyer anne dalam nih...
anak dia yg ke-2 tu manis senyuman
tapi sian kat dia
janda muda
semoga tabah
bila dia jadi ibu dah nampak skit kematangan dia
dulu time dia berlakon dunia baru selesa laa nampak dia lepak kat fakulti kitaorg
http://www.princess-momoy.com/2011/01/mereka-ini-sangat-gorgeous.html

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...