0

JaTuh CiNta DengaN LiSa~Cosmopolitan

09:30 |
Assalammualaikum sekali lagi he3..selamat pagi semua!Petang semalam sambil2 baring untuk hilangkan pening,kite belek2 Cosmopolitan Januari 2011 my sis punya.Tengok je Lisa Surihani senyum kat kite,aduhai..pening kepala pun hilang.Ngape tak percaya Lisa senyum kat kite?Cuba tengok tu,kite tak tipulah!

Hah..Lisa pun senyum kat korang?Tak boleh jadi ni...

Bagi korang yang minat Lisa dan tak sempat lagi beli Cosmopolitan,jom baca serba sedikit tentang si cantik manis ni.

 

5 Perkara Kamu Tak Tahu Mengenai Lisa...
Hinggalah kini

1->Lisa mengaku dia anak manja,kalau tak dapat makan tepat pada waktunya,dia akan diamkan diri.Alahai!

2->Anggapan biasa terhadap Lisa,dia jenis sopan dan lemah-lembut tapi sebenarnya suka melawak."Malah saya jenis simple,tak perlu nak nampak perfect pun bila keluar rumah.Asalkan presentable," tambahnya.

3->Dia juga jenis tetap pendirian dan memang sukar jika kamu cuba mengubahnya."Namun saya akan hormati pandangan orang tu,cuma tak bolehlah nak paksa saya ubah pendirian pula,"katanya.

4->Biarpun sudah bergelar artis,Lisa akan pastikan hubungannya dengan teman-teman ketika zaman belajarnya tetap utuh.

5->Kini Lisa lebih memahami kepentingan menjaga alam sekitar."Sebelum ni saya agak ignorant,tapi sejak 2010 saya sendiri bantu kempen kesedaran hijaukan bumi,"katanya.


The Cosmo Quiz

Nama:Lisa Surihani Binti Mohamed

Nama Samaran:Lis,Bunny,Adik

Bahagian badan yang menjadi kegemaran saya adalah:
a)Rambut saya.
b)Bibir saya.
c)Lain-lain.....bahu

Saya rasa paling seksi apabila:
a)Berlakon watak utama dalam filem atau drama.
b)Berposing untuk kamera di permaidani merah.
c)Sendirian di rumah memakai pakaian kasual dan tanpa solekan.

Off camera...Awal Ashaari(opsss ingatkan bro Ben Ashaari tadi)sebenarnya seorang yang
Kelakar

Kali terakhir saya ketawa hingga menitiskan air mata adalah sewaktu sidang media mari menari kerana Awal dan P.A nya,Lina buat lawak.

Saya pernah jatuh cinta:
a)Sekali
b)Dua kali
c)Tiga kali

Tak mungkin saya akan bercinta dengan lelaki:
a)Yang tak suka kanak-kanak.
b)Yang memandu secara reckless.
c)Jenis mummy's boy.
d)Yang pernah date dengan salah seorang teman saya.

Jadi selebriti memang best,sebab saya boleh:
a)Dapat tajaan baju dan barangan lain.
b)Sentiasa nampak cantik.
c)Sentiasa jadi tumpuan ke mana saja pergi.
d)Lain-lain....dihargai kerana melakukan apa yang saya suka ie berlakon dan mengacara.

Kalau saya tak jadi pelakon,saya nak jadi.....peguam + usahawan.


Hah sapa2 yang minat dan nak try usha Lisa kat Fb tu..tengoklah syarat-syaratnya ye.

Kredit Info & Foto:

  • Cosmopolitan Edisi Januari 2011


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...