2

Jom PanJat GuNung DoBiLea

21:56 |
Salam..hye..hye..wah..wah..dinner apa lah tadi ye..sendawa bau belacan ada,ikan masin ada,budu ada...gulai kari ada.Hari ni kite barulah bersemangat semula nak godek2 blog.Semalam pening kepala punya pasal,semua kerja tertangguh termasuklah aktiviti mendaki Gunung DoBiLea.Tak jauh pun..kalau korang kaki climbing..moh ler..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

He..he..jangan marah noooo....

Yah..yah akhirnya sampai juga ke puncak.Semalam pening punya pasal lipat baju pun malas dan jadilah macam ni.Sekali basuh 2 bakul perghh....walaa.Nak citer tentang Danish ni.Kite tengah mengah melipat baju langsung tak perasan apa dia buat.Toleh je eh....

Dia lipat bajulah...
Baju Power Rangers ler...
Penat...lek luu...garu telinga jap.

Next seluar Ben 10
Siap lipat dua tu yang tak tahan
Wah,pandai lak susun dan asingkan baju yang dia lipat.

Ni lah hasil lipatannya.
Boleh tak perasan lagi mama snap.
Ok ler tu lipatan budak umur 3 tahun 9 bulan.

Memang Danish ni manja ngan kite.Kite pun tak perasan bila dia pandai lipat baju,seluar sendiri.Tiap kali kite nak lipat je baju,kelam kabut dia cari pakaian dia.
Hepi dapat lipat dan...kite tak boleh tolong betulkan sebab lepas je lipat,dia pun sibuk simpan sendiri baju dalam almari.Siap tau nak asingkan baju duk umah,baju tidur dan baju jalan he3..

Mama sayang Danish muahhhhhhh.....


Acara turun gunung belum berakhir huhu..penat ni weih!

2 comments

akhirnya berjaya gunung di gondol

12/1/11 23:22

@THE LEKAT LEKIT STORY

Tahniah!hadiahnya kain batik Mak Limah lenggang itik he3...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...