3

Mingguan Wanita~Aida & Heliza

08:00 |
Assalammualaikum semua.Hari ni rasa rajin nak terjah kedai apek cina pagi2.Memang banyak kedai runcit yang dah buka tapi suka singgah kedai apek ni.Kedai ni pukul 7 pagi dah ramai penduduk terjah nak dapatkan  berita hangat.Sambil tunggu apek cina tu susun majalah dan suratkhabar yang baru sampai dari lori pengedar,kite jeling2 jugak apa yang best.Nampak pula Mingguan Wanita terbaru.Tak nak beli tapi bila tengok Khairul Noormaidah Zali(Aida),Gadis Melayu Musim Pertama(TV9) dan Heliza Helmi(AF) comel betul menggayakan tudung,ringan je tangan ni bawa diorang ke kaunter bayaran.


Comel diorang ni,sama2 artis rancangan realiti


Sama cantik,sama berbakat,bijak mengatur karier


Pemegang Ijazah Sarjana Muda Pendidikan&Sains(Biologi&Kimia)~UMS
Duta produk Garnier & Sunsilk
Pemilik Heliza Helmi production(HHP)


Bersama suami Saiful Nizam.Aida sekarang mengandung 3 bulan.Aida hamil,suami mengidam(best kan)


Lagi foto diorang berdua

Sejuk mata memandang

Banyak topik yang menarik kali ni.Erm nanti free kite kongsikan ye.Sapa yang belum beli sempat lagi gi kedai.Ok sampai sini dulu..tadaaa....


Kredit Info & Foto:

  • Mingguan Wanita 21-27 Januari 2011

3 comments

21/1/11 08:31

comel.. comell.. heliza tu mater dier cantik sangat kann..

21/1/11 12:16

wah dh pregnant ya si aida..both of them memg comel...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...