4

Ni yang buat kite angin satu badan ngrrrrr!

21:09 |
Assalammualaikum semua.Tak mau celoteh panjang.Korang tengok Buletin Utama tak baru2 tadi?Geram,marah,benci,hishhhh rasa nak tonyoh2 jer muka mamat tu.Ngape kite marah??


Melaka:Seorang lelaki berusia 24 tahun,didapati bersalah kerana MEROGOL gadis bawah umur di sebuah rumah kosong.Daripada hasil siasatan gadis itu dirogol semasa dalam keadaan HAID.


Hah!Salahkah kite sebagai wanita dan ibu yang mempunyai anak perempuan untuk rasa marah!Kite tahu kawan2 lelaki yang baca ni baik,kan?Korang berhati perut,kan?Tau dosa,kan?Tolonglah!Kite mewakili seluruh rakan blogger wanita berharap dan berdoa sentiasa tiada lagi yang jadi mangsa.


Mungkin gadis2 sendiri yang cari pasal,terlalu over dalam berpakaian,terlalu manjakan pasangan hinggakan bagi betis nak paha.Namun masih ramai lagi lelaki di luar sana yang tahu hukum,tahu bezakan halal,haram.Tahu menghormati maruah seorang gadis/wanita.Alhamdulillah terima kasih.Cuma kite geram dengar berita ni lagi.Ntah bila berkesudahan.(Maaf emo sikit huhu).


4 comments

18/1/11 22:20

laki n ppuan semua kena mainkan peranan utk bendung benda ni terjadi..

18/1/11 22:34

sempat juga saya tgk berita tu tadi..gadis2 dan wanita kena juga pandai jaga diri kot..musibah tak dapat dijangka..
kesian dekat gadis tu..muka mamat tadi tu pun mcm takde perasaan

18/1/11 22:43

@Mohd Firdaus

"slm cikgu.ye betul tu.kdg2 tak bertepuk sblh tgn..sama2 main tepuk amai-amai

18/1/11 22:44

@Mama JnJ

"mmg mamat tu takde perasaan,selamba je muka dia.hrp dia berubahlah lps ni

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...