4

Segmen 2011~Mereka Kata...

18:31 |

Yuhuu semua..tak mau celoteh panjang lebar,jom redah;

BEN ASHAARI


Nak join..jom baca cara/langkah/step nak buat entri khas:
  1. Letak header blog BEN ASHAARI sebagai trademark ..
  2. Tajuk MEREKA KATA .. dan linkkan ke entri ini ..
  3. Berikan kata kata aluan buat rakan blogger anda yang bakal melawat blog anda  .. TIDAK KURANG dari 100 patah perkataan ..
  4. Tinggalkan url entri anda ruangan komen ini ..

    Kata2 aluan merangkap kata2 mantera:
    Hai mambang kuning,
    mambang biru,
    mambang hijau,
    mambang segala mambang.
    Pergilah dikau wahai mambang,
    jangan dekati rakan blogger ku tersayang.
    Aku menulis,aku mengarang, 
    bukan untuk kau wahai mambang!
    Blog ku ini takkan ku biar engkau bertandang,
    Walaupun terpaksa ku kejar dikau dengan parang.
    Aku menulis penuh kasih sayang,
    Tak kan ku biar blog ku bersawang,
    Biar apa pun rintangan mendatang,
    Aku tetap sayangkan korang!!!

    Erk..aku takut wahai tuan tanah,
    Janganlah marah,
    Usahlah jerkah,
    Aku bukan hendak bertingkah,
    Jauh sekali minta sedekah.
    Hanya ingin tumpang berteduh,
    Sambil melilau mencari jodoh,
    Walaupun sedar diriku ni hodoh, 
    Yelah..yelah nak blah.......





4 comments

6/1/11 19:56

wow! kreatif sungguh tuan hamba! hehehe

7/1/11 09:33

hehheeh..comeynyer post..

7/1/11 09:35

@ap

tq he3..tuleh penangan layan citer Pendekar Bujang Lapok..kan dah kuar semua mantera he3..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...