2

All About Him...Shaheizy Sam!!!

19:18 |
Shaheizy Sam
Umur:29 tahun
Asal:Kuala Lumpur

"Saya sebenarnya takut nak tackle perempuan sebab khuatir ditolak"

Lakonan mantapnya dari drama Pa'e pada tahun 1998 sehinggalah filem Adnan Sempit yang ditayangkan tahun lalu,nama Sam semakin menjadi sebutan dalam industri hiburan tanah air.Kenali lebih dekat lagi jejaka yang baru memenangi Anugerah Khas Juri Yasmin Ahmad di Anugerah Skrin 2010 lalu yang juga bergelar Jejaka Terhangat FFF(Fun Fearless Fabulous) 2010 ini!

"Young thug"
Waktu remaja saya pernah digelar rapper paling laju dan mendapat inspirasi dari Bone Thugs-n-Harmony.

"Azam 2011"
Oleh sebab saya dah letak target nak jadi millionaire tahun ini,saya perlu kerja keras dalam industri hiburan untuk menjadikannya kenyataan.

"Kumpul Harta"
Di rumah saya ada peti harta karun yang telah separuh dipenuhi dengan wang syiling 50 sen.

"Shopaholic versi lelaki"
Saya sangat boros sebab bila nampak saja benda cantik,mesti saya akan beli.Kalau tak mesti termimpi-mimpi dalam tidur.Antara butik "mesti masuk" di KLCC dan Pavilion ialah Zara.

"10 tahun akan datang"
Melihat diri saya tinggal dalam hutan,jadi saya merancang untuk beli tanah di tengah hutan untuk bina rumah di situ.

"Homesick"
Saya tak suka bila perlu outstation sebab terpaksa berjauhan dari rumah.Lagipun saya ni "anak emak".

"Tak pernah dikenali"
Tipulah kalau ada sesiapa kata kenal diri saya yang sebenar kecuali ahli keluarga kerana luaran saya lain dari isi hati.

Nota comel->Kite suka tengok lakonan Sam sejak drama Pa'e kat tv3,memang sedih citer tu.Dan sejak hari tu,memang tak miss drama dan filem lakonan Sam.Support pelakon tempatan yang berkaliber dan berdisiplin.Rindu juga nak tengok lakonan Zizie Ezzete.Diorang berdua ni memang buat kite terpaku depan tv.Korang pulak???

Kredit Info & Foto:
  • Koleksi Kosmopolitan Februari~Man on fire


2 comments

pergh ! sape la yg nak tolak dia,, meh meh ,, hi sam,, sy nak awak boleh? haha

9/2/11 01:12

suka sam gak ^^ anyway siyes blog nie comel :D

nice blog ^^ teruskan berblog ok :D jom singgah blog vee & follow vee/ tinggalkan komen kat entry, vee folo balik ya <3 <3 <3

http://elyanas.blogspot.com/

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...