4

Frust Punya Pasal..sabun jadi santapan???

06:25 |

Gadis jadi penagih sabun, serbuk pencuci


SERBUK pencuci dijilat oleh Tempestt Henderson.


MIAMI – Seorang gadis berusia 19 tahun menghidap penyakit ganjil kerana dia suka makan serbuk pencuci dan sabun, lapor sebuah akhbar semalam. Gadis itu, Tempestt Henderson dari negeri Florida akan memakan lima ketul sabun dan serbuk pencuci pada setiap minggu.
“Sabun dan serbuk pencuci itu amat manis,” katanya yang merupakan seorang pelajar kejururawatan.
Selepas enam bulan memakan sabun, Tempestt menemui doktor untuk mengubati ketagihannya.Doktor yang merawatnya memberitahu gadis itu bahawa dia menghidap sejenis penyakit ganjil dikenali sebagai Pica.Penyakit itu menyebabkan dia suka memakan makanan yang tidak mengandungi zat.
Doktor kini menggunakan kaedah terapi bagi mengubati penyakit Tempestt dengan memintanya mengingati benda lain semasa dia berasa mahu memakan sabun.Dia juga digalakkan untuk pergi berjalan dan mengelak daripada pergi di tempat yang mengandungi sabun seperti di bilik mandi serta kedai dobi.
Tempestt menjadi penagih sabun dan serbuk pencuci selepas dia berpisah dengan kekasihnya hanya kerana mereka belajar di kolej yang berlainan.Gadis itu memberitahu, ketagihannya bermula semasa dia menjilat serbuk pencuci yang terdapat pada jarinya.Tempestt kini dalam proses pemulihan dan dia berharap tidak lagi akan menjadi penagih sabun dan serbuk pencuci buat selama-lamanya. – Agensi
Nota Comel-->Macam2 hal lah orang pompuan ni.Frust punya pasal,sabun jadi pencuci perut he3....Tu camner lah dia nak elakkan dari obsesi pada sabun.Nak mandi pun kena sental guna syampoo gamaknya.Nanti dia ketagih kat syampoo pulak?

Kredit Info & Foto:



4 comments

8/2/11 07:18

pelik nye... dah tu bole plak kan ckp sabun tu manis.. ye ke manis.. bukan ke sabun tu rs mcm alkali..

pelik2..

8/2/11 08:40

@niDa

hye nida!tulah pasal..nak tau manis ke tidak..try ler he3....

8/2/11 13:01

eh sama n3 cam blog relevan sokmo. hehe. faham perasaan perempuan tu. saya pun terkadang tu geram tengok sabun, rasa nag makan2 je, tapi tak la sampai camtu. korang tak pernah ke camtu?

8/2/11 15:52

macam2lah manusia nih, cam takde mknan...sabun pun dimakannya...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...