8

Lagu budak2 zaman la ni....

15:01 |
Happy birthday to you
Makan ubi kayu
Cikgu marah aku
Aku buat tak tau
Aku jeling cikgu
Cikgu lempang aku
Aku jatuh atas simen
Aku jadi ultraman
Aku terbang atas langit 
Aku jumpa minah senget
Aku baru nak ngorat
Tapi namanya Jonet.....auwwwww

Nota Comel-->Kite dengar kawan si kembar duk menyanyi kat luar masa diorang main petang.Macam-macam..yang pelik tu macam mana budak2 dapat idea susun lagu tu....???


8 comments

24/2/11 15:21

Haha . .
kelakar2 . .

24/2/11 15:41

sedap pulak bunyinya kan...haha lawak

25/2/11 11:35

Zaman saya kecik-kecik dulu lain sikit..

Seribu kali satu
Cikgu menyoal aku
Aku jawab tak tahu
Cikgu tempeleng aku
Aku jatuh ke simen
terus jadi otromen
terbang ke plenet.
jumpa minah senget.

Yang ni ikut lagu Iklim, Aduhai seribu kali sayang

Budak skrg kenal ke Iklim? :)

25/2/11 13:14

@padlie

"suka gak lyn iklim.masa keje klia dulu tiba2 salem iklim & wife dia dtg kat counter,kite punya terkejut terus slm wife dia dan bthu kite mmg 'layan' lagu iklim..best!

25/2/11 13:15

@nelly
"hye sis nelly!tulah bdk2 zmn la ni kreatif bebenor"

25/2/11 13:17

@azharr
"hye bro!gamaknya thn 2020 ntah apa pulak lagu budak2 masa tu kan?

1/6/13 16:13

salam kak lea.. lagu macam tu pon ade..hahaha..
kretif jugaklah budak2 ni ye..^^

1/6/13 17:35

@Gee GTG salam gee...itulah budak la ni kreatif cipta lirik...kita pulak ternganga dengar he3..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...