9

Minat Zizan Raja Lawak?Majalah Cosmopolitan dah korek rahsia...jommmmm!

07:28 |
Assalammualaikum semua.Saja nak share artikel yang baru je kite baca di majalah Cosmopolitan April.Sapa lagi nama hot sekarang ni kalau bukan Z.I.ZA.N.Jom layannnnn.....


"Kalau nampak si dia sedang menghadapi masalah,saya suka tenangkan dirinya"

UMUR:27 TAHUN
ASAL:TERENGGANU
STATUS:BUJANG
KAMU PERNAH MELIHATNYA SEBAGAI:PESERTA
 DAN HOS 
RANCANGAN RAJA LAWAK

Aktiviti "rempit"-->Saya suka main go-kart,dan litar di Shah Alam menjadi tempat kesukaan saya untuk beraksi

Surprise-->Perkara paling romantik pernah saya buat untuk yang tersayang ialah beri kejutan dengan menghadiahkan tiket penerbangan ke Bandung,Indonesia

Ujian IQ-->Saya suka melihat kepintaran seseorang dengan cara memberi soalan pelik untuk mereka jawab

Destinasi idaman-->Saya teringin nak ke Jepun atau Korea

Alergi dengan-->Saya memang tak boleh menjamah makanan laut,kalau tak mulalah terbersin tak henti2

Jika bukan Raja Lawak-->Saya akan buka butik menjual pakaian berjenama "BAJU" dan buka sebuah salun sebab saya sebenarnya pandai menggunting rambut

Wanita memukau-->Suka lihat wanita bertudung ala2 Hana Tajima,pemilik label Maysaa

Kalau berpeluang berjumpa Oprah Winfrey-->Saya nak minta dia belikan rumah dan kereta BMW X6 idamanlah!




Kredit Info & Foto:

9 comments

8/4/11 08:00

tak penah lak baca majalah ni..

http://faisalapardi.com/

8/4/11 08:48

Oooo tak tau pulak Zizan ni pandai gunting rambut.

8/4/11 16:11

hihihi mmg sangat minat die..lawak² nye slumber dan tidak buduh! hihihi

meh ke rumah,
~kerana dia model~
keep in touch ye...:) ♥♥♥

8/4/11 21:29

minat zizan jugak!!
heheheh cukup pakej kan dia nih..
berbakat...lawakk sangt...hensemm also...=)

8/4/11 22:29

@faisal

"hye faisal..kenalh belek2 gak blh kongsikan info pada yg tersayang ^-*

8/4/11 22:29

@Hidayati

"terbayang jugak kalu dia betul2 buka salun,ntah apa jadi rambut pelanggan dah dia dok sibuk buat lawak!

8/4/11 22:30

@Dda Ly

:hye sis!kie pun layannnnn.ok otw

8/4/11 22:30

@mungelily

"hye sis!tu lah nampak muka innocent je he3...

9/4/11 04:18

lawak dia mmg slamber je kan. best!!!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...