7

Akhirnya Osama bin Laden terkorban....Ina Lillah Wa Ina Ilaihi Rajioun

12:11 |


Salam tengahari semua.Sedih,geram,marah sudah pasti menyelubungi umat Islam.Setelah sekian lama Osama bin Laden menjadi buruan,akhirnya ajalnya 'ditarik' secara kejam.Barrack Obama mengumumkan yang tentera US telah berjaya membunuh Osama di Pakistan!!!


Selepas ini siapa pula penjuang Islam yang akan diburu?Dah lah baru2 ni NATO membunuh anak dan cucu Muammar Gaddafi.Apa lagi alasan US untuk sewenang-wenangnya membunuh pemimpin Islam?Nak ikuti berita selanjutnya tunggu Buletin Tengahari TV3 dan boleh baca di [sini].

7 comments

2/5/11 12:41

sewel pnye org kafir..tak abes2 nak jtuhkan islam..*emO..hehe

2/5/11 21:26

Innalillah...semoga Allah mengampunkan segala dosa2nya dan dimasukkan ke dalam golongan yang diredhai-Nya. Ameen.

3/5/11 01:33

wah??!! yeeke?!! macam tak percaya jer!!

3/5/11 15:43

betul ke dia?

kenapa diorang terus kebumi dlm laut.. sy rasa pelik kat sini.. Berbeza ngan ke Saddam dulu..

3/5/11 16:15

tak percaya osama dah mati..tah2 esok lusa akan muncul osama lagi dalam video terbarunya..

tumpang tanya,mcm mana adik buat kotak komen jadi comel gini ye..nak belajar ni.. :)

3/5/11 16:47

ermmm kitorg kat office pun macam tak percaya.ada mcm2 teori.tau jelah org barat mana nak ngaku kalah.tapi tulah marah bila baca kat utusan hari ni,kononnya mayat pengganas takde tempat sesuai di bumi...???

3/5/11 17:05

yelah...org2 barat ni tak sudah2 ngan segala mcm agenda. ntah betul ntah tidak. ada yg kata ni propaganda dorang je~

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...