2

Bila Lagu "KALAU BERPACARAN" Kartunis Ujang tukar jadi "KALAU DAH DI PASARAN"

22:41 |
KALAU DAH DI PASARAN
(KALAU BERPACARAN)
Penulis:Sabrie Sab Ilustrasi : Bacang

SOHAIMI GORENG
(Pembaca Tegar)

Kalau dah di pasaran
Memang banyak mata memandang
Mula mencari
Dalam poket dan tabung ayam

Apabila dah jumpa
Carilah tempat yang tenang
Jangan sampai pula
Kawan datang nak menumpang

KORUS

Jangan pandang-pandang
Jangan menggatal nak pegang
Kalau tak nak diterajang
Jangan cuba nak pinjam

Ni aku nak bagi tahu
Biar semua tahu
Kerana Majalah UJANG itu
Dah jadi macam bini aku

ANA RAFAIL
{Peminjam Tegar)

Kalau dah di pasaran
Jangan nanti lama-lama
Ingat pada kawan
Bagilah pinjam sehari dua
Bukan ku nak simpan
Aku hanya nak tengok muka depan
Betullah orang kata Pak Cik Din orang gila

ULANG KORUS

HELMET
(Mamak Tauke Kedai Gegar)

Dey
Ini saya mau cerita
Kalau sudah keluar 
Saya jadi mangsanya
Suka-suka hati baca
Aku tauke korang buat tak tau saja
Dey,lu orang bikin muka selamba
Apa lu ingat ini library ka
Mau baca percuma saja
Kalau tak mau bayar
Dey,blah la!



Kredit Info:
  • Majalah Ujang Mei 2011

2 comments

11/5/11 09:53

hahahah!!!! lawak2!!

Anonymous
12/5/11 22:16

haha..
terbaeeek dr ladang

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...