5

Buku Rahsia Simbol Yahudi~Part 2 pulak.....

01:42 |

Logo Pengakap Malaysia dan Pengakap Dunia

Pada logo di atas,unsur yang dikira cenderung kepada simbol2 keagamaan kafir ialah simbol 3 kelopak bunga lili atau dikenali sebagai Fluer de lis.

Isyarat tangan yang famous....


Isyarat tangan ini tidak popular di kalangan umat Islam kerana ia sendiri tidak digunakan secara meluas oleh mana2 orang kenamaan,ahli politik dan selebriti.Tetapi isyarat ini amat dikenali di negara barat sebagai isyarat yang berkait rapat dengan amalan di dalam agama Judais.Vulcan yang dimaksudkan merujuk kepada nama dewa mitos kepercayaan masyarakat purba Rom purba.Simbol Vulcan boleh dilihat di dalam;


Heroes

Simbol Petir

Dewa petir dalam mitos agama

Amat popular bagi satu rancangan kartun era 1980 iaitu The Flash.

Di dahi Harry Porter pun ada parut simbol petir.

Buzz Lightyear dalam Toy Story

Edwin Eugene Aldrin atau lebih dikenali sebagai Buzz Aldrin ialah angkasawan kedua Amerika selepas Neil Armstrong(juga berbangsa Yahudi) yang berjalan di atas permukaan bulan.Semenjak Aldrin diberi gelaran Buzz,istilah Buzz mula diguna pakai secara tidak rasmi kepada sesiapa sahaja yang pernah menjadi angkasawan.

Antara Isyarat Tangan illuminati & Freemason

Selalu tak korang buat?Kite...selalu huhu....Simbol ini maknanya kejayaan untuk syaitan!!!

Yang ni?Lagilah selalu kite buat huwaaaaa....Membawa pelbagai maksud  mengikut sesuatu kepercayaan.Nak tau belilah buku ni ye...so jangan buat OK lagi!!!

Jabat tangan Freemason

Tanduk syaitan atau I Love U Satan

Cuba tengok Spider Man punya jari tangan tu simbol apa?


Konspirasi Dollar Amerika~illuminati pada wang kertas 1 Dollar


Nama Osama pada wang kertas 20 Dollar
Jika dilipat secara mengiring


Tragedi 911 pada wang 20 Dollar 

Jika dilipat dalam bentuk kapal terbang,maka akan kelihatan berpadanan dengan gambar bangunan yang seolah-olah sedang terbakar dan berasap.


Kata penutup penyusun;

Hendaklah kita sedari bahawa simbol2 Yahudi telah mempengaruhi keseluruhan kehidupan kita sejak ratusan tahun bukanlah bermakna,mereka hebat walaupun zahirya kelihatan  demikian.Simbol2 itu juga bukanlah bermakna mereka bijak walaupun di kalangan mereka terdapat ramai tokoh2 bijak pandai.

Hakikatnya,kesemua penonjolan simbol2 tersebut dan perancangan genius mereka adalah satu cabaran dan dugaan kepada kaum muslimin agar terus melipat gandakan lagi usaha ke arah menangkis segala bentuk konspirasi Yahudi.Dan sudah pastinya dalam usaha itu,ia memerlukan sifat sabar dan taqwa yang sangat tinggi di kalangan umat Islam sebagaimana firman Allah S.W.T;

Mereka (kaum Yahudi & Nasrani) tidak sekali-kali akan membahayakan kamu,kecuali menyakiti (perasaan kamu dengan ejekan2 & tuduhan2 yang tidak berasas).Dan jika memerangi kamu,mereka akan berpaling lari membelakangkan (kalah dengan sehina-hinanya) sesudah itu mereka tidak akan mencapai kemenangan
(Ali-Imran ayat 111)

Nota Comel-->Semoga perkongsian ilmu ini dapat menyedarkan semua rakan blogger betapa halussssss nyer pengaruh Yahudi di dalam kehidupan seharian kita semua.Patutlah umat Islam ramai yang sudah keras hati dan mata........setakat buat jenayah dan maksiat..tutup mata jelah,petik jari jelah......






Kredit Info & Foto:

  • Buku Rahsia Simbol Yahudi~Pinjam buku Officemate
  • Google Images








5 comments

2/6/11 07:15

Ada yg memang jelas maksudnya tp ada juga yg mungkin sekadar kebetulan. Pernah org kaitkan satelit kita Razaksat dengan yahudi.. Sedih betul..

Yg penting, hidup kita kena sandarkan pada Al-Quran dan Hadis..

CsP nak bagi Hadiah!!!

2/6/11 15:19

haa ni yg adik dayana sibuk ckp2 ni...

2/6/11 15:19

Simbol ni banyak pd filem2 barat..lebih baik tak tahu drpd tahu tp buat kan?..nak bt "peace" lg ke haha...

Anonymous
22/12/11 20:56

korg rase mcm mane kalu org yahudi ingat sume bende yg org islam buat ni cume nak hancurkan agame dorg?

bagus nie untuk menambah ilmu... hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...