3

Buletin Utama~Kejam! Bayi baru lahir dicampak dari tingkat 5!!!

21:08 |
Buletin Utama~1 Jun 2011~Rabu


Bayi dicampak dari flat tingkat 5


Kuala Lumpur : Kejam dan tidak berperi kemanusiaan!Seorang bayi lelaki yang dipercayai baru lahir,dicampak dari tingkat 5 sebuah flat di ibu kota.Polis daerah Sentul berkata,mayat bayi itu masih bertali pusat.Bayi malang itu dihantar ke Hospital Kuala Lumpur untuk bedah siasat.Gerakan giat dijalankan untuk mencari si penjenayah itu. 




Nota Sedih-->Terkejut,sedih & marah bila tengok kes sebegini.Ingat ni anak patung ke?Sedangkan campak anak patung dari tempat yang tinggi pun boleh patah.Inikan bayi!!!Kalau jumpa penjenayah tu,rasa nak campak dia pulak dari tingkat 20.Biar patah riuk!!!





3 comments

1/6/11 22:47

Ya Allah, janganlah kami diseksa kerana dosa sebahagian dari hamba-Mu...

Anonymous
2/6/11 09:09

ya Allah..kejam gilerrr..gerammmm sgt ngan manusia bangang mcm ni

gerammmmmmmmmm

id: amieylee
sory tkpat komen guna id..tak tau napa..

2/6/11 09:30

ee....xsanggup tgk...sadis tgk baby yg xberdosa tu...huhuuhuhu...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...