4

Padan Muka~Pemandu Bas Diberkas Polis Dalam Keadaan Berbogel

20:39 |

Buletin Utama TV3~RABU~8 Jun 2011

Pemandu bas itu sempat tayang vcd lucah sebelum cuba merogol penumpang.Ketika kejadian,mangsa seorang warga Indonesia yang berusia 33 tahun,mendakwa pemandu itu  telah menurunkan 2 penumpang dengan alasan tersalah bas.Mangsa cuba melarikan diri tapi tidak berjaya.Pemandu bas itu direman 7 hari mulai semalam.Di atas kecekapan kedua polis itu,mereka diberi sijil penghargaan.Mereka bangga dapat berbakti kepada masyarakat.

BUKTI...bas yang dipercayai menjadi tempat seorang wanita hampir dirogol malam kelmarin.

BUKTI...bas yang dipercayai menjadi tempat seorang wanita hampir dirogol malam kelmarin.



Assalammualaikum semua.Tentu hari ni semua dah baca suratkhabar tentang kes seorang gadis Indonesia NYARIS menjadi mangsa rogol seorang pemandu bas.Gadis itu merupakan penumpang terakhir dari Kuala Lumpur menuju Hentian Melaka Sentral.


Pemandu itu siap pasang "Blue Film" untuk merangsang nafsunya.Alhamdulillah takdir Allah,kebetulan 2 orang polis peronda sedang melalui kawasan tersebut.Kalau tak,bertambahlah lagi statistik gadis menjadi mangsa rogol.Dan kalau korang ingat lagi dulu,kes seorang gadis yang dirogol dan dibunuh oleh pemandu bas.Kesian mangsa kerana dia dijerut lehernya dengan tudung yang dipakainya.


Apalah nak jadi dengan dunia sekarang.Terus terang kite jadi takut nak baca suratkhabar dan tengok TV.Terlalu banyak benda yang dulu "LUAR BIASA" sekarang dah jadi perkara BIASA di Malaysia.Dulu jarang2 dengar,sekarang dah jelak dengar.Jadi takut,tak tenteram dan sentiasa berhati-hati hingga menjadikan wanita di Malaysia seumpama 'menunggu' bila akan jadi mangsa.


Nota Comel-->Kepada semua gadis dan wanita mari sama-sama baca dan amalkan doa ini;


4 comments

8/6/11 20:53

tkt nya...
huhu..
kna blaja seni mempertahankan diri..
utk protect diri..
wajar utk sume prmpn di luar sne ..

8/6/11 20:57

masyaallah..pe nak jadi ngn bintng bertopengkan mnusia nie..aduii

8/6/11 21:00

@PikaPiko

hye PikaPiko...betul tu!kena jadi wanita yg lembut di luar ganasssss di dalam.hati kena kuat dna kental,kena sentiasa alert dgn keadaan sekeliling.

8/6/11 21:11

@iLa suHaiLa

dia tak fikir agaknya kalau satu hari nanti,anak pompuan dia ke,adik pompuan ke,sepupu sedara mara pompuan diake,yg akan jadi mangsa macam tu...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...