11

Kongsi Ilmu~Buku Agama "Indahnya Hidup Bersyariat Oleh Dato' Ismail Kamus

18:48 |

Penulis-->Dato' Ismail Kamus
                 Mohd Azrul Azlen Ab.Hamid
Penerbit-->Telaga Biru

Assalammualaikum semua.Kite nak kongsikan satu lagi buku agama yang WAJIB ada di setiap rumah.Masa kite nak tunggu bos sign invois,kite terpandang buku ni di atas meja bos.Apalagi kite teruslah pinjam,banyak ilmu di dalamnya.Hujung bulan dapat je gaji kite pasti beli buku ni kat MPH.Harganya RM55.00.

Banyak kegunaan

Mengandungi 7 bab yang dikupas dengan foto dan doa yang berkaitan;

Bab 1

Bab 2

Bab 3

Bab 4


Bab 5
 
 

Bab 6
 
 
 

Bab 7
 
 
 

Bagi kawan2 yang berminat,bolehlah dapatkan di kedai buku berhampiran.Semoga ilmu yang ada boleh dikongsikan dengan seisi rumah,boleh disampaikan kepada kawan2,jiran tetangga dan juga rakan sepejabat.Assalammualaikum.......

11 comments

18/7/11 21:29

Alhamdulillah, dah pun memiliki dan menjadi salah satu rujukan setiap kali mengendalikan kem ibadah bagi para pelajar...

Sahabat yg lain pun mesti memilikinya...tidak rugi!!

18/7/11 23:31

Good info. Thanks for sharing.

19/7/11 08:39

@abuikhwan

slm alhamdulillah hbt dh pun memiliki buku ni.mmg tak sbr nk beli dan jdkan koleksi ilmu he3

19/7/11 08:40

@The Womanish

:sama2 sis...jgn lupa beli ye

20/7/11 14:34

bagusnya...

kalau dah ada ilmu nie, nnt dah ada anak, senang la nak ajar kan..

21/7/11 01:30

izan pun dah ada satu kat rumah... buku yg patut ada dalam setiap rumah ni...

21/7/11 02:45

As salam tuan tanah

jom join gathering kembar

http://amrafahan.blogspot.com/2011/07/gathering-beraya-dengan-geng-kembar.html

21/7/11 11:41

@Huszaini

slm hye..hye..oh gathering masa raya ke?ok2 otwwww

21/7/11 11:41

@Izan Ishak

"hye sis izan..wah bgs tu ramai yg dah ada.hurm kena beli gak ni

22/7/11 12:20

entry yg bagos..tq...

jom baca ni jap, mane la tau kot2 berminat ... sekadar berkongsi
...

23/7/11 20:38

mmg kena cari buku ni...nk letak kt PSS SK..Thanks 4 sharing.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...