10

Arghhh lama lagi ke nak buka puasa???

15:30 |
(Ragam budak di office)


Kerja bos suruh dah siap

Perut pulak tiba2 berbunyi

Tengok jam........

ARGHHHH!!!

LAMA LAGI KE NAK BUKA PUASA!!!


P/S-->Lain kali masa sahur makan nasi.Setakat makan mee,memang perut cepat lapar huwaaa.....  


Latest Update-->Alhamdulillah selamat dah semua berbuka,ye.Owh gara2 kartun kat atas tu,semua ingat kite  yang tak tahan lapar.Kalau itu kite,dah tentulah kite lukis kartun pompuan.Itu officemate lelaki,dia beritahu lapar sebab sahur makan mee je(padahal maggilah tu).Adatlah orang bujang,tengah bulan pulak tu.Kite dah tentulah bangun sahur masak untuk anak2 dan suami :).Apa2 pun tqvm ye korang yang sudi singgah dan tinggalkan komen.

10 comments

16/8/11 15:32

saya setiap hari mengamalkan kurma 2 biji time sahur..dah air kosong lebih..boleh tahan sampai ke berbuka..kurma bnyk khasiat..tak caye try search...

16/8/11 15:44

@Mr.Baiz

yelah,nabi Muhammad s.a.w pun amalkan macam tu :)

mmg banyak khasiat kurma,subhanallah

16/8/11 16:11

hehe..dah makan mee tu makan la kurma plak..ngeH2~!

16/8/11 16:17

@Dalila

ye betul tu =.= terngiang-ngiang suara perempuan sebut "YUSUF TAIYOOB"

16/8/11 16:29

sabar jap lagi buka

16/8/11 16:34

@abghani

tersipu-sipu malu sambil memandang jam di dinding biru hehehe

16/8/11 17:08

haha. xpe . tu laa nikmat lapar namenyer, org kat bosnia tu lagi tak makan tau.. :)

16/8/11 20:10

Saya bersahur dengan Kurma 3 biji dan susu..

setakat nie takde masalah kelaparan di awal mahupun lewat hari berpuasa..


perghh.. skema... hahahha

16/8/11 20:31

adeih kartun kat atas yg sahur tak makan nasi tu,bukan kitelah.itu officemate kite,lelaki.dia mengadu lapar sahur makan mee je(maggi sebenarnya).

kite mak budak dah tentulah masak sahur anak2 dan suami nak makan hehehe.apa2 pun tq ye semua yg sudi sggh dan tgglkan komen :)

17/8/11 00:56

makan maggi memang cepat lapar. dah pernah buat masa dekat hostel. skrg, hari2 sahur makan nasi.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...