8

Mesyuarat Tingkap~Bukan suri rumah je tau!Pekerja kat office pun sama hurmmm...

11:01 |

Sebenarnya dah perap kartun ni dari minggu lepas,terlupa pulak nak buat entri.Hurm asal 'mesyuarat tingkap' je,mesti dikatikan dengan golongan suri rumah.Apa ingat suri rumah hanya tau bergosip je ke,takde kerja lain ke?Tak baik tau tuduh macam tu!!!

Kat office pun ada acara beregu umpat bin ketupat,tau!Alahai jomlah sama-sama muhasabah diri dan jom;




INGATTTTT!!!


8 comments

16/8/11 11:26

hehe..nak buat cam ne..dah xde kerje..bergosip la..hahahah..

16/8/11 11:31

@Mr.Baiz

opsss no komen :) kena zip mulut ni hehehe

16/8/11 11:56

jauhkan diri dari mengumpat..=)
sy syg awak?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/kasih-sayang.html

16/8/11 12:18

uncle tunggu syawal baru nak ngumpat...

16/8/11 12:20

@gedek!

hahahaha masa tu lagilah susah nak zip mulut,sebab nak makan lemang lagi,rendang lagi,nak bergosip lagi opssss....

16/8/11 12:20

@L

betul tu :)

17/8/11 01:32

nafsu bergosip tak leh nak kawal la tu.hee

17/8/11 11:22

@feza

yelah,kdg2 bila senyap,kwn2 sebelah lak dok bergosip.kesian telinga kite nak tapis semua hahaha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...