8

Akhirnya Berjaya Juga Bergaya Dengan Mu Wahai Tudung Bawal

14:36 |
Hahaha selalu jeles tengok kawan office ngan kawan blogger yang melaram pakai tudung bawal.Tudung bawal?Hurm kite mengaku memang failed!Susah nak bentukkan tudung tu biar nampak terletak molek je.

Selalu gi office atau keluar jalan2 pakai tudung awning;


 atau syria


 dan lagi


atau shawl


dan juga satin

[erkkk nampak peliklah masa ni hehehhe]

dan tak lupa juga;

 Tudung Ustazah Siti Nor Bahyah.Ke Dato' Siti Nurhaliza?


Akhirnya...akhirnya hari yang dinanti dah tiba.Syarikat dijemput hadir ke Traditional Nite 2011 by Aircraft Interior Maintenance,Enginnering MAS,KLIA.Maka kite tak kira nak gak cuba pakai tudung bawal.

 Tarrrraaaa.....suka...suka......Kite yang mana?

Asyik pakai tudung awning,tudung syria,shawl....jemulah pulak.Semua kata muka kite nampak lain bila pakai tudung bawal ^-*.Diorang tak tau nak dekat sejam hingga lenguh tangan nak gayakan tudung ni.Orang lain pakai senang je kite tengok.

Dalam hati : Owh berjaya juga pakai tudung bawal.Hurm tak kira dapat gaji nak beli jadikan koleksi hehehehe...


Sekian dulu Ragam Mak Dara kali ini.....assalammualaikum.

8 comments

22/10/11 14:52

weewiitt ;)

22/10/11 15:42

Tahniah di atas kejayaannya!!! he..he..he

22/10/11 15:45

@Lulu Caldina

wink wink....

22/10/11 15:46

@abuikhwan

hehehe :)

23/10/11 05:06

hebattttttttttttttt:)..smoga berjye tok akn dtg k...

xksah pape pown jns tudung jnji ttp aurat k:)

pewit! huhuuh

23/10/11 10:17

@ade2mama

owh ye betul tu janji tutup aurat...dan jgn lupa tutup leher juga yehaaa!

7/9/13 03:31

he3 terjumpa plak entri ni time bca pasal cikta :D wahh bergaya sakan ye kak =) mula2 sy igtkn akak ni krja pramugari taw hu3..

8/9/13 00:59

@S.K.A hahahaha entri lama ni fais oiii,segan kak lea he3..erk..hahaha tulah kalau sebut klia mesti orang ingat pramugari,kan ngeee...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...