5

Bakar isteri HIDUP-HIDUP!!! ~ Inikah akibatnya bila....CEMBURU TANDA SAYANG???

07:19 |
Lelaki rancang bunuh isteri

Salam pagi semua!Owh sedih dan terkejut masa tengok liputan suratkhabar di MHI TV3 pagi tadi.Kite percaya semasa Ally Iskandar membaca sambil didengar oleh Wardina,pasti membuatkan semua penonton marah,geram dan kesal!!!

Mana tak marah!Suami tu siap biarkan isteri terbakar dalam toilet kira-kira 10 minit.Dan kemudian pura-pura tak tau apa telah terjadi.Konon bukan dia yang buat!Dahlah isteri tu baru pulang dari mencari rezeki,untuk tolong si suami ni juga.Akibat cemburu,dibakarnya pulak isteri ni aduhai!!!

CEMBURU....selagi kita semua bergelar manusia...CEMBURU pasti ada!!!Cuma pegangan agama dan iman yang kuat dapat menjadi benteng,dari melakukan penganiayaan akibat CEMBURU.Kite turut bersimpati nasib wanita malang ini.

Semoga para blogger baik yang masih bujang dan yang dah bergelar suami & bapa....tolonglah...tolonglah!!!Jangan tambahkan lagi statistik penderaan dan kekejaman terhadap wanita.Lindungilah kami.Jika ada perasaan cemburu,itu normal bagi setiap manusia.Tapi biarlah berpada-pada.


Nota Comel-->Kite tak pernah percaya perkataan "CEMBURU ITU TANDA SAYANG!!!"

5 comments

17/10/11 09:53

cemburu tanda sayang.. Apalah erti sayang sehingga sanggup buat macam tu. nyawa manusia sekarang dah dibuat main2.

17/10/11 10:28

tu cemburu tahap gaban

17/10/11 19:30

cemburu tu biarlah berpada2 kan... ni cemburu yang melampau2...

18/10/11 17:08

ramai manusia tak pandai kawal emosi sendiri .. hingga syaitan merasuk

18/10/11 22:30

kalau ye pun sakit ati ngn bini xyah la smpai nk bunuh. cerai je la. sial tau jantan cmni. sian kt anak2 dorg..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...