20

Salah Mata Lelaki Ke Bila Korang Berpakaian Macam ni....

18:30 |
Al-kisahnya malam tadi kite sekeluarga pergilah ke medan selera di Salak Tinggi.Kat sini waktu malam memang meriah,pelbagai pilihan makanan yang ada.Kite terasa nak makan nasi kukus ayam berempah di salah satu kedai kat situ.Masa leka menjamu selera,tiba2 semua mata tertumpu pada.....



2 orang awek comel.Sorang tu memanglah comel sebab malam2 baru lepas hujan,dia berani pakai seksi.Kawan dia elok jelah bertudung bawal...ayu je.Masa diorang nak order makanan,mula terasa tak selesa sebab ada pakcik cina try usya sambil cakap "Owh ayam panas.Nak kepak dua bagi kuat sikit "!.Awek yang bertudung mula rasa tak selesa nak duduk berdekatan meja cina tu.Maka dia tarik tangan kawan dia yang seksi tu.

Bukan setakat cina tu.Budak2 muda yang makan kat situ semua pandang awek seksi tu macam nak ngapppp je.Sebab?Dari depan dah seksi.....belakang pulak....


Perghhhhh baju jarang gila!Nampak tali bra pink pulak tu...adeih nak beritahu satu dunia ke saiz tu berapa.Dahlah orangnya kurusssss sangat2.Tapi lelaki nampak tiang lampu jalan yang dipakaikan gaun pun diorang terkam!Memang serius jarang...boleh nampak bentuk badan,seluar jeans dan boleh nampak tali bra.

Pesanan kite kepada adik2 semua...berhati-hatilah pilih pakaian.Ye korang bebas nak melawa dan melaram apatah lagi bagi yang masih bujang.Tapi kalau nak sangat pakai blaus yang jarang,sekurang-kurangnya pakailah 'tube' ke singlet ke.Maka kite nak tanya;

SALAH LELAKI KE KALAU DIORANG TENGOK PEREMPUAN MACAM NAK DITELANJANGKAN??



20 comments

29/10/11 19:27

salah pmpn! hhukk

29/10/11 19:30

perempuan yang salah
:)

29/10/11 19:36

eii gitu rupe pakaian pun ader ke..

lelaki sebenarnya lagi suka tengok perempuan sopan dan bertudung....

29/10/11 20:44

segaja pakai macam tu nak bagi orang tengok. Lelaki tengok tiang yang macam tu pun leh naik nafsu.

29/10/11 21:58

xkan la x perasan bju jarang kan., pelik jugak tgk org boleh pki dengan selumber je ..

29/10/11 22:29

@Paris Lipton

ye betul tu adeihhh!

29/10/11 22:29

@nelly

owh ye..ye perempuan lagi yg salah huhu!

29/10/11 22:30

@Cik Eka

ye betul tu sopan dan tutup aurat.nak dedah pun utk suami je ^^

29/10/11 22:31

@feza

betul2!syg awek tu muda lagi dan mmg comel.kenapalah dia tak pakai yg sopan2 mesti yg dekat ngan dia pun lelaki yg baik2 ^*

29/10/11 22:32

@Chuu Muqhlis

nak pakai kain kurung yg jarang pun segan apatah lagi baju adeihhh!

29/10/11 22:50

jangan salahkan ibu mengandung sudah..hee...

29/10/11 22:52

@merahitujambu

ye ye betul tu

30/10/11 00:47

Uncle mengaku uncle suka tengok.... (hehehe)

30/10/11 00:52

ermmm.... ermmm.... ermmm....

30/10/11 01:56

@Huszaini

hahahaha kantoi ^*

30/10/11 01:56

@gedek!

hah!uncle nakal tau ^^

31/10/11 10:57

bagus n3 nih untuk adik2 yg kat luar sana..
yg nak baru berjinak2 dgn dunia fana nih.

31/10/11 12:23

betul2, kdg2 kite kne jge pkaian kite , tgok2 kalo leh tmbus mate diorg tuhh

laki kalo da nmpk x kelip lgsg -.-

iman terus goyah

2/11/11 14:22

kadang2 tu atok tertengok ado orang pakai baju kurung tapi dalam nampak tali bra....apa dah...baju jarang yang nampak kulit tu..ish ish ish...dah bogel dah tu

kalau keluar , selalu nampak dorang pakai baju cm tuh
-.-'

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...