2

Al-Fatihah Kepada Arwah Rara Zikry

23:12 |
Salam semua.Terkejut sebab dah seminggu tak update blog gara2 kesibukan cuti sekolah(supermama pun nak cuti tau),minggu lepas satu pejabat pergi ke Chenderiang,Perak menghadiri kenduri kahwin anak sulung bos.Dan alang2 terus mandi kat Lata Kijang,Perak 5 minit je dari rumah bos.Buka je blog lagi terkejut bila CIK EKA yang comel beritahu Rara Zikry sudah meninggal.

Hari ni tengok 'STAT' ramai yang singgah ke sini untuk baca entri ini;


Al-Fatihah

Dari Allah kita datang, kepada Allah kita kembali.....

Takziah diucapkan kepada ibu dan seluruh keluarga arwah Rara Zikry.Sebagai manusia semua tak sempurna dan siapalah kita untuk menilai seseorang.Terlalu banyak komen yang kurang manis pernah kita baca tentang arwah.Sudah-sudahlah tu.Untung nasib seseorang di tangan Allah.Kita semua hamba-NYA yang lemah.Layak ke untuk kita menilai seseorang?Marilah semua sedekahkan Al-fatihah amin....

2 comments

Al-Fatihah untuk arwah Rara

6/12/11 22:12

@.::: Princess MOMOY :::.

ye semoga rohnya tenang 'di sana'

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...