6

Mak aih ini betul2 1 Malaysia beratur.Penangan Cendol & Rojak Ss 15,Subang Jaya

22:09 |
Satu petang hujan renyai
Perut lapar nak cari makan
Nampak satu barisan beratur panjang
Apa tu.....jom singgahhhhhh

 Apa ni...apa ni?

 Melayu,Cina dan India ada juga.Biarpun masa ni hujan renyai,kite pun turut beratur sebab......

Perghhh lama tak kena rojak.Harga pun ok.

Yearghhh ramai yang bungkus dan ada juga yang makan kat sini sambil duduk mencangkung,berdiri dan ada yang bawa pinggan jap makan kat kereta.

 Memang sedap.Kite ambil sotong & telur.Kuahnya pekat...

Sebelah gerai rojak ada nasi lemak dan cendol.Kite beli cendol dulu...bayangkan memang sempoi makan rojak sambil hirup cendol....


Marvellous!


Si kembar nak nasi lemak kukus dengan ayam goreng berempah ni.Sambalnya sedap.

Ketiga2 tiga gerai ni bersebelahan.Ada lagi gerai yang lain tapi gerai rojak dan cendol yang paling ramai beratur.Semua gerai ni di  SS 15 dan betul2 tepi jalan dan berdekatan dengan KFC.Tak silap area ni SJ Uptown.



Bagi korang yang teringin...bolehlah cuba!

6 comments

3/12/11 23:37

wah .. menarik nie. nak kena pi cari nie

4/12/11 04:17

sedapnyer rojak tuh. nyum3
jom baca kejap=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

4/12/11 18:03

awat bro xtau...

dah dekat dah nie.. kenkadang terlalu gak sane

4/12/11 19:07

hye Cik Kamoo,L dan Bro Framestone,apalagi jom terjah!!!

tgk pun dah sedap
dear boleh jadi duta jalan-jalan cari makan nih

6/12/11 22:15

@.::: Princess MOMOY :::.

tulah selalu berangan jadi pengacara JJCM seabb makan byk mana pun badan susah nak berisi ngeee ^^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...