8

Hujung Minggu ~ Syurga bagi Si Ulat Majalah & Novel & Buku erkkkk?

23:16 |
Salam sekali lagi.Hujung minggu memang best.Malas nak keluar sebab terperap di rumah pun banyak aktiviti boleh dilakukan.Selesai je tanggungjawab sebagai isteri dan mama,apalagi kesian pulak majalah memanggil untuk saya baca.

Niat di hati nak beli majalah lain.Tapi bila kemas je rak buku alamak.....


Majalah Harmoni tu kalau jual pun dapat lagi harga,kot.Masih nampak baru sebab bila beli je saya letak kat rak buku dulu.Masa cuti barulah teringat nak belek.Harmoni bagus sebab baca beri ilmu dan tips.Dua novel tu saya pinjam dari officemate,Ketarina namanya.Ntah bila nak khatam saya pun tak pasti!Dulu sebelum kahwin memang tiap2 bulan baca novel,tapi dah kahwin ni,nak habiskan satu bab pun seksa ^^


Owh kecantikan,fesyen,produk2 solekan & tips kesihatan memang tak boleh lari daripada perempuan.Sejak adik saya,Eka Putri menjadi pengumpul tegar Cosmopolitan & InTrend...saya jadi peminjam tegar setiap bulan hehehehe.


Buku yang sarat dengan ilmu ini baru separuh saya baca.Alhamdulillah suka & sayang sangat buku ni.Saya akan jaga buku ini baik2 untuk diberikan kepada anak perempuan kembar saya,Nur Irdiena ^*

Oklah selamat berhujung minggu ya semua!

8 comments

7/1/12 23:23

salam kenal...

saya br je habiskan bc satu novel ni...best betul sebab dah lama x bernovel bagai..kadang seronok rasa belek 2 dan baca majalah lama lama kan

7/1/12 23:28

teibe rase cm dah lame x beli magezine hehe

7/1/12 23:36

@Ladysirna FA

owh slm kenal juga dan trma kasih sudi baca entri dan komen di sini ^*

ye betul tu best bila hlgkan stress dgn baca novel...

7/1/12 23:37

@Chuu Muqhlis

hehehhehe...belilah satu blh kgsikan info yg menarik di blog ^^

8/1/12 01:34

wah bnyknye buku untuk di bace!hehe :) sure tak boring kan.

9/1/12 09:00

hehhe.. besh3 la baca buku. hi3

Jom baca kejap =)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/iman-kita.html

salam aza....samelah kita.. suka sgt membaca... kat rumah ni banyak sgt koleksi mingguan wanita.. masa sebuk nak kawen thn lepas.,. suka sgt beli majalah pengantin.. Novel pon ada... kalau novel inggeris suka novel kanak-kanak..hehe...

11/1/12 10:52

banyak membaca bagus..mesti banyak pengetahuan

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...