7

Doodle Mataku Coklat Bersinar Dari Alif Ismail

11:29 |

Assalamualaikum semua.Owh balik je kerja semalam terus 'flat' sebab demam selsema.Pagi ni baru 'on' blog,tengok2 bro Alif Ismail tinggalkan komen.Alhamdulillah,sapa tak kenal mata bersinar yang Alif buatkan.Dah 5 bulan sebenarnya saya minta doodle ni.Akhirnya dalam kesibukan Alif di dunia realiti...dapat juga dia meluangkan masa menghadiahkan doodle untuk kawan2 blogger.Jom singgah ke blog Alif Ismail.Memang kreatif doodle yang dihasilkan Alif.TQVM ye Alif ^^


P/S-->Owh belum jumpa lagi blogger yang berjaya lukis doodle Alif,berlesung pipit.Kalaulah ada doodle berlesung pipit,memang comel dan lain dari yang lain :)




7 comments

1/2/12 11:47

alololo sis! comelnya doodle ni. mata coklat bersinar sbb minum innershine ye... hehe...

1/2/12 12:56

salam akak...

hehehe...terima kasih untuk entri ni ye... alif harap akak suke dengan dodol alif ni..

memang masih takde lagi yg berjaya lukis dodol berlesung pipit, infact alif sendiri pun x tau nak lukis camne..hehehe...

kalau ade kekurangan mohon maaf...

Haha. Kawaiii!!!! Lagi comel kalau dark choc kot. hehe...

1/2/12 14:27

@Izan Ishak

hehehehe yelah minum inner shine bersinarrrr!!!

1/2/12 15:21

@alif ismail

owh tqvm ye alif sudi lukiskan doodle utk akak dan kawan2 yg lain.sapalah agaknya yg berjaya lukis doodle alif berlesung pipit nanti ye ^*

1/2/12 15:21

@Mardhiyyah Ridzuan

owh comel jugak kan... :)

1/2/12 22:32

nak singgah..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...