15

HANTU KUM-KUM~Erkk Penonton Jadi Hantu Dalam Panggung!

11:06 |

Salam sekali lagi,semalam niat di hati nak layan filem ni di Alamanda.Tapi sebab terlewat,dah full house.Pagi ni,officemate 'K' cerita dia dapat tengok filem ni hari Ahad yang lepas,di Alamanda.Dia pergi bersama kawan perempuannya,'A'.

Tapi masa pertengahan filem,dia perasan kawannya tak fokus pada jalan cerita.'K' seram tengok filem ni,kawan di sebelah tersenyum-senyum seorang!PELIK!Inikan filem hantu kenapa kawannya senyum pulak,orang lain takut,dia lak senyum tersengih-sengih!

'K' pun jengok ke sebelah dannn "Owh patutlah!".Couple di sebelah tengah berlakon wayang!Nampak ketara pakwenya tangan HILANG SEBELAH!Adakah hilang digigit HANTU KUM-KUM?


Owh tidak...takutnya!Tangan dia dalam baju aweknya!Adeiihh macam mana pulak boleh 'stim' masa tengok filem HANTU?Ke memang diorang tu HANTU ASMARA???Agaknya kalau diorang ni tengok filem cinta macam Ombak Rindu,mau buat lagi tak senonoh agaknya!


ALAHAIIIIIII...



15 comments

8/2/12 11:27

lepas ni kene bagi salam penuh,,klau dgr yg dengung2 blkg tu jghrp nk buka pintu..tak gitu sis..hee~

8/2/12 11:30

@keeya mustafa

hahahaha betul2 :D

8/2/12 11:44

tgn kudung kot.. hahaha..

jumaat lps br tgk.. part yg tetibe muncul tu buatkan MK terkejut n terjerit.. grrrrrrr.. dh la penakut.. pasni klu ada org bg salam cenggitu, mmg penampar la mkn dia.. serik tgk citer antu..

8/2/12 11:58

@mizzkechique

hehehehe ada2 je sis ngeee ^^

8/2/12 12:09

azzah pun da serik tengok cite hantu..

8/2/12 12:16

@Azzah

owh saya ingat entri sis azzah tgk wayang ngan hubby comellll :)

8/2/12 12:54

uix..wayang dalam wayang? bahaya2..huhu

8/2/12 14:18

@nanad

lagi menakutkan dari hantu kum kum ngeee ^^

8/2/12 14:37

mesti sekadar masuk panggung untuk lempiaskan nafsu yang dah tak menahan tu... tu sebab tak khusyuk tengok hantunya!

8/2/12 14:55

tak tau malu betul lah...!

8/2/12 16:51

@mas saari

betul.tu!dah diorang yg hantunya hehehehe ^^

8/2/12 16:51

@miloais milo

tu,lah alahai!

8/2/12 20:31

lagi teruk dari hantu tu..orang masuk panggung..nak tengok wayang..bukan buat wayang...huhu~

8/2/12 22:51

eeee tumbuk je dorang!! grrr

10/2/12 05:38

bukan tgk wayang tu... buat wayang sendiri rupanya... apakah?

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...