9

Pruttt...truttt....penangan Cempedak Goreng & Laksa Penang.Pruttt opsss!

14:48 |

Pruttt trutttt..............pruttt...truttt....

Owh gara-gara masuk je office di pagi hari, dah melantak cempedak goreng,dan makan bersulamkan laksa penang...perut kembung & berangin!Rasa dah macam spare tyre je ni!Apa2 pun tqvm kepada mak officemate,Mira...masak sedap sangat!



P/S-->Owh perut dah kembung ni berangin.Kenalah minum nescafe 'o' halia!

9 comments

9/2/12 16:04

adoyaiiii sedapnya cempedak goreng,,favret tuh,,tp bahananya kembungla yerk,,heheh,,neway BW kt sini dan follow skali,,happy blogging,,^^

9/2/12 16:59

@missina

owh slm perkenalan ye sis & trma kaish sgt sudi baca entri dan tgglkan komen,hepi blogging too!

9/2/12 18:08

alahai, mulut kata nak, prut plak kata x... nasiblah, mulut dah kata ok prot pun trima jer le,.. tahan je le kalau macam tu kan,... akak pagi2 memang susah nak trima apa2,.. dah biasa minum je sblom p sekolah...

10/2/12 05:37

alahai sis... dah lama tak makan cempedak goreng.

perut byk angin mmg tak tahan kan.

10/2/12 08:39

@aimaniman

hye sis..tulah pagi2 dah bau harum cempedak tak tahan ngrrrr ^^

10/2/12 08:39

@Izan Ishak

tulah officemate dh kata jgn makan banyak nanti angin hehehehe ^^

waa nk cempedak goreng jgk.huhu

6/6/13 21:06

hurp2!!! nanti tolong masak untuk kite yer..^^

6/6/13 22:54

@Gee GTGpergh sampai ke sini dia ye he3..owh boleh..kak lea pos guna skynet he3..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...