2

Yusry Duda 'Hot' bersama Lisa Suri Idaman Malaya

08:29 |
Loving Couple Forever & Ever
Sejuk perut emak mengandungkan kamu,Lisa
Dari kerana mata...yang mempunyai kuasa...
Owh cantiknya.....macam kat 'garden' dah ni
gambar lisa surihani dan yusry
Sekali lafaz je,maklumlah dah ada pengalaman :)
gambar lisa surihani dan yusry
Comelnya Lisa ni,serius...dia memang cantik,kulit bersih(pernah jumpa dia masa di I-City)
gambar pernikahan lisa surihani dan yusry
Tu dia......
Alallalaa comelnya dua2 ni,mulut serentak buat macam tu ngeee :)

Semoga jodoh pasangan ini hingga ke akhir hayat.Owh teringat kenangan dulu,masa Yusry bersama bekas isterinya,Erra Fazira.Saya siap beli lagi majalah khas sempena perkahwinan mereka.Setahun lepas mereka bercerai,kebetulan saya sedang kemas stor untuk berpindah rumah.Rasanya buat apa saya nak simpan lagi majalah tu,maka tersadailah ia di tong recycle alam sekitar :)

Kredit Foto:





2 comments

24/2/12 08:34

semoga berkekalan ye lisa n yusry. ramai berdoa tuk korang~;)

24/2/12 08:48

@azu

morning sis....amin..... :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...