4

EIYAKKKKK...gelilah wooo!

08:16 |
Assalamualaikum dan morning semua!

Semasa memandu,mesti macam2 ragam pemandu yang korang pernah nampak,kan?Kalau setakat memandu sambil tenyeh lipstick,memandu sambil pegang handphone melekat di telinga,memandu sambil menyanyi terlalak-terlolong,memandu sambil sumbat tisu kat lubang hidung(ni mesti kes hingus meleleh tak ingat dunia)...itu semua perkara biasa.

TAPI...KALAU MACAM NI.....


PUTAR KIRI,PUTAR KANAN...GALI...TARIK....SPLATTTT!!!


Punyalah sedap korek hidung hingga tak sedar kiri kanan,ada pemandu memandang HAHAHAHA!!!





Adeih...bayangkanlah lepas tu ada kawan/adik yang nak pinjam lak kereta orang tu.Tanpa sedar tangan terpegang taik hidung yang melekat di STERENG iyarkkkkk!


KESIMPULANNYA : Jangan pinjam kereta orang sebab kita tak tau,tahap kebersihan sterengnya hehehehe ^^

4 comments

6/3/12 09:51

Ahaha, tak macho langsung gaya bgini

6/3/12 10:06

@de engineur

iyarkkkk hahahaha ^^

6/3/12 10:25

yakkk... mmg geli ni sis!

6/3/12 12:31

@Izan Ishak

hye sis izan...hahahaha tak suka tgk pemandu mcm tu ngeee ^^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...