9

Sukanya dapat jumpa Ustazah Siti Norbahyah~Barulah manisnya kurma itu!

16:03 |
Tadi masa rehat tengahari,kami meronda ke Alamanda.Lalu je kat Bonia,pelik kenapa ada awek2 bertudung yang menyerbu masuk kedai tu.Sibuk lak nak bersalam bagi sampai salesgirl pun terpinga-pinga.

 Rupa2nya penangan Ustazah Siti Norbahyah.Saya tak kira nak gak salam dan borak dengan ustazah!


Alhamdulillah dapat bersalam,bergambar dan berborak sikit dengan ustazah.Peramah & cantik manis,sama macam kat tv.Saya sempat beritahu saya suka tengok Semanis Kurma dan suka update di blog.Ustazah ucapkan terima kasih sebab setia beri sokongan.Dan ucapkan terima kasih sebab sudi kongsikan di blog.Wah lepas ni lagi bersemangat saya nak update entri untuk topik yang sempat saya 'follow'.

Owh officemate saya,Mira pun nak gak ambil sebagai kenangan :)

9 comments

30/3/12 16:44

:) sempat lagi tuh...

31/3/12 03:10

teringin nak jumpa beliauuu :)

31/3/12 10:02

kurus la ustazah...cantik... :)

ustazah yang cantik dan friendly, kan?:)

3/4/12 14:15

mcm muke nini sahbat baik kelas sy.. huuu

jom tambah ilmu..=)

http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

4/4/12 13:56

nak jejalan jugak lah camni. untung untung dapat jumpe ustaz azhar idrus ;)

11/4/12 02:19

sempat lagi bergambar..huhu

"Hadiah dari Allah.".

13/4/12 02:44

Blogwalking here...


WAH UNTUNGNYE DPT JMP USTAZAH SITI NORBAHYAH:)



cik iena follow your blog..
follow my blog juga ye(^_~)
www.ienaeliena.com

13/4/12 09:12

@Iena Eliena

owh terima kasih semua yg sudi komen di entri ini.sori lambat sgt2 reply hehhe...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...