2

Apa Yang Lelaki & Perempuan Kena Tahu???

15:00 |


LELAKI KENA TAHU
Seorang wanita yang benar-benar mencintai anda akan memarahi anda untuk banyak perkara,tetapi masih terus menerima anda seadanya walaupun anda telah menyakiti hatinya beribu kali!


PEREMPUAN KENA TAHU
Seorang lelaki yang benar-benar mencintai anda tidak akan membiarkan anda pergi,tidak kira bagaimana sukar keadaan sekalipun!



Saya terbaca di satu artikel tentang apa yang lelaki & perempuan kena tahu.Owh kenapa saya pilih untuk dikongsikan di sini?Sebab saya sekarang dikelilingi kawan & adik yang sedang dalam dilema percintaan.Dalam hubungan percintaan perlu ada 'Give & Take'...kehidupan bercinta antara lelaki dan perempuan..seperti Puzzle.

Saling lengkap-melengkapi.Bercinta bukan alasan untuk memaksa pasangan anda menjadi seperti apa yang anda inginkan.Perbezaan itu kadang-kadang buat anda ting tong seketika,pening untuk mencari persamaan baik dari segi karakter,hobi,impian dll.Tapi percayalah,kalau setiap pasangan asyik mempunyai persamaan..bosan tau!Betul tak ^^


Nota Sendu-->Owh disebabkan bulan April ni saya jaranggggg update entri,saya sedang ting tong melihat perubahan di dashboard blog.Pening seketika nak update entri..ntah mengapa saya lebih sukakan dashboard yang lama huwaaaa......



2 comments

25/4/12 16:09

bertul..mesti ada give & take :)

25/4/12 16:22

@[sutera kasih]

hye sutera kasih....trma kasih :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...