2

Pesta Buku sepang 2012

16:09 |
Salam semua.Bagi korang yang duduk berdekatan,mohlah ke sini.Pesta Buku ni anjuran Dewan Bahasa & Pustaka.

 Berdekatan dengan CIMB Bank,Bandar Baru Salak Tinggi

Office saya di Kosmopleks,dekat je.Masa rehat saya dan officemate menular 'makan buku' hehhehe


 1 rumah 1 Kamus dewan :)

 Untuk kanak-kanak pun ada


 Buku agama pun ada

 Sukalah buku ni,lama tak bergurindam 

 Saya belikan untuk anak-anak buku Solat.Kanak2 kan sukakan ilustrasi bergambar.

 Percuma..sukalah anak saya Danish,yang bongsu tu ^^


Kalau buku yang dijual dan dipamerkan banyak,lagi menarik dan meriah rasanya!Nak pergi ke PWTC tu jauh bebenor.Oklah kalau 'free' jom singgah Pesta Buku Sepang ye!




2 comments

27/4/12 17:00

menarik jugak...
tp rasa nk pergi PWTC... lg byk pilihan.

27/4/12 17:11

@Roslan Putra

ye betul tu...sedih gak tgk buku2 x byk :(

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...