4

Alamak....Bos Hari ni Dengar Lagu Jiwanglah Pulakkkk!

14:01 |
Salam Jumaat semua.Apa korang buat bila tengah tekun buat kerja,tup..tup terdengar sayup2 je lagu jiwang.Mula2 'slow' je volume kemudian.....

FIONA....FIONA....FIONA...TERDENGARLAH IRAMA.......

Haikkk???


Bos-->Owh hari ni saya tak tau kenapa mood nak jiwanglah pulak.Teringat zaman 4U2C,gantung CD,pakai baju windbreaker.

Saya-->Yelah masa tu saya pun layan gak lagu diorang.Masa tu saya ada operation kat SJMC,Subang Jaya.Kenalah tidur hospital.Then abah tanya nanti dalam wad,nak abah bawakan apa.Saya suruh bawa majalah/novel.Esoknya abah tak bawa apa yang saya nak,tapi bawa walkman dengan kaset 4U2C adeihhh,segannya!Tapi kan ntah apa2 pakai windbreaker masa panas2 buta.Bos pakai ke...tak kot?

Bos-->Yelah saya pun pakai..dahlah CD yang gantung2 tu mahal!

Hahahaha korang setuju tak...memang patutkan saya gelakkan bos ^^

Habis je lagu Fiona,berkumandanglah pulak lagu kumpulan Feminin,Msteen dan tiba2 layan Awie lah pulak!!!


4 comments

25/5/12 15:08

cool giler boss uols!
eheheheh

25/5/12 21:54

owh.. trend gantung cd... ac mizal patut dipersalahkan... huhuhuh

29/5/12 09:27

@miloais milo

ngeee ^*

29/5/12 09:27

@Uncle Jonni

setujuuuuuuuuu :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...