12

Rabu Yang Sepi.Hanya ketukan keyboard PC menemani....

15:43 |
Assalamualaikum semua.Akhirnya 30 April 2012 berlalu sudah,menyimpan pelbagai pahit manis kehidupan bergelar pekerja.Hari ni saya seorang je staff perempuan yang tinggal di HQ,KLIA.Foto ni 'farewell party' hari Jumaat yang lepas.Makanan yang simple dan sedap tapi saya tak berselera seperti selalu,sebab otak kusut sangat.Roti jala dan kuah kari ayam Ketarina masak buat kali pertama dalam hidupnya,memang sedap,Dah boleh jadi bini orang,ni ^^


Mee goreng mak Mira masak memang terbaiklah,tak boleh nak komen apa dah.Tapi rindulah nasi tomato mak Mira masak,boleh buka restoran tau!

 Minyak???Pelik gak Ket nak masak apa,bukannya ada kuali kat office ni,tungku gas pun takde!

 Owhhhhh ok!Sedap tau keluaran terbaru Marina.

 Ni memang 'favourite' dari dulu,kalau nak cepatlah ^^

 Hahahha itu dia.....

 Ket masak frozen food di rice cooker yehaaaa!


 Simple tapi sedap dan kenyang,alhamdulillah

 Makan ramai2 buat kali terakhir 

Hanya GM kami je ada,yang lain cutilah,ada hal luarlah.Hurm masa last day Ket & Mira,kebetulan semua takde kat office.

 Mira..akak mesti rindu sangat huhu

 Ket..walaupun kejap sangat dapat kerja bersama,akak takkan lupakan memori kita semua.

 Kak Zee jugak...kakak cleaner yang sporting & daring opsss...

Huishh saya nak senyum pun dah tak hilang semangat.Bayangkanlah setahun lebih kami kerja di sini,disebabkan masalah syarikat penerbangan,semua syarikat vendor terpaksa gulung tikar.Keakraban,kebaikan & keprihatinan bos dan officemate di sini,memang susah saya nak jumpa di tempat lain.

Saya pun akhir bekerja di sini hingga bulan Mei ni je.Memang sedang kusut mencari kerja baru.Semoga bos dan officemate begitu juga diri saya sendiri,dipermudahkan urusan & mendapat pekerjaan yang lebih bagus.Saya percaya Allah tarik satu nikmat dan akan diganti dengan yang lebih baik.Sentiasa mengharap pelangi bersinar dalam kehidupan saya,demi mencari rezeki untuk anak2.

Nota Sendu --> Nak jadi 'fulltime blogger' tapi saya tak reti nak pasang iklan banyak2 hehehe.Memang ada rancang nak join business online tapi banyak perkara perlu saya belajar ^^

12 comments

2/5/12 15:55

minyak tu boleh buat urot... haha

2/5/12 16:10

@-gedek!

UNCLE...KANG SEMAKIN 'LICIN' KULIT KALAU URUT GUNA MYK PANAS HUWAAA ^^

2/5/12 19:29

makan simple2 pon kalau berjemaah lebih berkat, tu yang kenyang ., BURBBB! eh

2/5/12 21:17

Setiap yg bermula pasti akan berakhir. Setiap yg hilang pasti berganti. Pintu rezeki ada dimana-mana.. InsyaAllah

2/5/12 22:25

alamak comelnya awak... btw done follow - Noob

3/5/12 08:55

@Chuu Muqhlis

ye betul tu alhamdulillah ^^

3/5/12 08:56

@padlie

amin...trma kasih ye saudara Padlie ^^

3/5/12 08:56

@Prince of Noob

slm kenal ^^

4/5/12 10:29

terliur tgk mee grg tu sis.. dah lah tgh lapar nih..

insyaAllah izan doakan sis alea akan dapat kerja yg lebih baik lepas ni ye...

15/5/12 13:09

@Izan Ishak

amin utk doa sis izan tu ^^ trma kasih ye

28/4/13 00:27

salam sis..^^
dan sekarang dah ada kerja baru..yeay!!!!

28/4/13 01:12

@Gee GTG slm gee huhu sedih lak bc entri lama ni.hoho godek entri lama mana aci nk kena serang ni he3..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...