3

Yehaa Sepanyol vs Itali akhirnya!!!

08:36 |
Akhirnya....berbaloi tido lewat..ke saya langsung tak tidur sampai ke sekarang?Huhu ngantuknya kat office.....

Kenapa saya baru perasan mamat ni  Iker Casillas....comel ^^

Kebanyakan peminat bola perempuan,kenalah ada seorang yang dia minat,barulah tak ngantuk tengok bola dok golek2 kat padang hehehe.

Tak taulah kenapa saya tak minat mamat ni...

Pagi tadi sempat dengar ulasan sukan kat MHI TV3. Dua jaringan si Balotelli yang berambut macam ikan...erk...ikan apa ntah..pelik benor fesyennya!Oklah pertahanan Itali pagi tadi,not bad.Tak sabar tunggu final ^^.


Owh lupa lak...saya sokong Sepanyol.Korang pulak?Cehhh dah macam iklan kat NTV7 tu..ala yang artis2 beritahu pasukan mana diorang sokong tu....


3 comments

29/6/12 18:06

ohh, minat bola jugak rupanya...

11/7/12 18:01

saya tak suka bola. so bab bola ni memang zero. hehe

11/7/12 21:22

sy sokong melaysia je..XD

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...