7

Blog Pun Kena Ada Azam Tauuu!

14:48 |
Assalammualaikum semua blogger,yuhuuu!!!

Alhamdulillah apa khabarlah kawan blogger semua?Bernafas lagi blog ni sebenarnya,cuma kehidupan di dunia realiti menuntut banyak pengorbanan masa.Rasa rindu sangat nak update entri sekerap dulu.Terima kasih kepada rakan yang sudi singgah tinggalkan komen di entri dan juga di kotak Jerit.Nanti saya akan balas singgah ye.

Saya tiada azam berjela-jela setiap tahun.Harapan saya agar Allah masih berikan saya  'peluang' memperbaiki diri untuk setia menjalankan tugas sebagai hamba-NYA,tugas sebagai anak,cucu,isteri,menantu dan ibu.Juga sebagai blogger :)


 Owh blog pun ada azam tau!

1) Tukar header baru (itulah header terbaru saya yang simple je)   ✔ 

2)Kurangkan berat blog   ✔ 

Ini sebelum saya kurangkan senarai bloglist dan buang widget yang tidak perlu

Selepas.....

3)Update entri sekerap dulu.Sedih betul tengok Blog Archieve saya,kadang2 satu bulan cuma ada 1-2 entri je.Owh nak kena rancang untuk curi sedikit masa terluang untuk blog kesayangan ni.Seperti biasa apa yang saya lihat,dengar,baca akan saya kongsikan untuk kawan semua.



4)Nak rajin join contest/GA kawan2 sebab dah lama betul tak aktif.Sambil tu boleh tambahkan kawan baru.

5)Rajin singgah baca entri dan tinggalkan komen.Walaupun saya tak aktif update entri,saya banyak singgah dan tinggalkan komen di blog kawan2.Tahun 2013 makin bertambah rasanya blogger baru,masa inilah untuk tambahkan pengetahuan dengan pelbagai entri yang dibaca.


Rasanya itu jelah kot azam blog saya tahun ini.Nak ambil kesempatan ucapkan;


SELAMAT TAHUN BARU
2013 !!!



7 comments

31/12/12 17:43

nice blog..jemput folo http://hotmasakini.blogspot.com/

31/12/12 18:39

tq ye sudi sggh.saya otwwww^^

31/12/12 23:12

selamat tahun baru sis.. ^_^

31/12/12 23:32

thnx byk2 sebab singgah arepnakbebel.com.;luqman singgah sini dan follow!

31/12/12 23:32

@Aety Hassan

slm thn baru juga tq sis :)

31/12/12 23:50

@luqman zakaria

tqvm juga ^*

10/6/13 00:15

salam kak lea.. uih.. nampak banyak perubahan yer blog nye..huehue.. saya skodeng entry lama2 ni..^^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...