9

Bina ayat : Nenek saya...............

09:04 |

Minggu pertama sekolah,sudah tentu cikgu dan murid2 kena 'warm up' dulu.Sementara cikgu selesaikan kerja yang menimbun,kenalah bagi tugasan pada murid di kelas.Ini yang terjadi di kelas anak kembar saya(seperti yang diceritakan).




"Baiklah murid2,bermula dari barisan hadapan,saya hendak kamu bina ayat mudah : Nenek saya....."







“Kenapa awak buat ayat macam tu,kesian nenek awak kalau dia dengar”







9 comments

cikgu cikgu,nenek saya kirim salam kat cikgu..:D

4/1/13 15:46

anak sapa la pandai jawab mcm tu kan...

@Amanda Suria

mcm2 peel bdk zaman la ni :)

5/1/13 00:08

hakhakhak... bijak... bijak.... huhuhu

@Uncle Jonni
ngeee....mau png klu semua mrd mcm tu hehehe...

9/1/13 12:18

heheheh kelakar! (^_^)

13/6/13 01:42

he3..ckap je dlu nnek sy cntik :) kalau nenek 2 dh bkedut..iron kn je..he3

13/6/13 02:34

@S.K.Ahahahha betul jugak tu ska kreatif ngeeee...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...