8

Makan Kismis..baca doa ni boleh tak mama?

11:40 |


Salam semua.Semalam dalam kesibukan melayan kerenah anak2,hilang letih seketika apabila;

“Mama,Danish kena baca doa,kan nak makan kismis,ni?”

Ya betul tu”

“Allahumma salli 'ala…..(selawat).Ya Allah kuatkanlah ingatan Danish,janganlah Danish lupa…em apa ek..ooo..Ya Allah jadikanlah Danish KREATIF”

Muncul pulak abang kembarnya,Irfan.Terus ambil kismis dan….


Mama,boleh kan baca apa-apa doa je?”

Ya doa yang baik-baik,korang kan tengah belajar,kena kuat ingatan bla…bla…bla…..” (dan saya pun berlalu ke dapur)


Tiba-tiba....................


“Mama nak tau,abang Irfan kan doa supaya handsome.Peliklah,mana boleh makan kismis doa macam tu”

“Allah Maha Mendengar,takpelah janji abang doa dan minta yang baik-baik,kan”

Danish pun ambil lagi kismis sambil berdoa……..


“Ya Allah,Danish nak doa lagi sekali.Semoga Danish dapat banyak mainan!”


 

8 comments

10/1/13 15:00

alahai comey je dia doa mintak ensem...budak2 skrg cerdik

10/1/13 15:33

alahai.. comelnya dia....

10/1/13 15:33

@aDisH.sHidA

tulah doa mcm2 lak tu adeihhh!

10/1/13 15:44

@Hana Maroo

dia tu kdg2 talkative sgt,dh nk tido pun ada je benda nk borak adeihh!^^

6/6/13 20:49

salam kak lea.. muahahahaha..
serius saya gelak ni.. adeh.. ape lah danish ni..ayooo~~~~

6/6/13 22:59

@Gee GTG salam gee itulah peel dia adeihh.doa minta toys hurmm ngeee..

13/6/13 01:53

amin..he3, pasni byakkn la mainan kena beli :) rajinnya kakLea update blog..rjin mnaip..byk entri kakLea :) sy dr start bt blog 2011 smpai skrg..xsmpai pn lg 100 entri..he3..

13/6/13 02:32

@S.K.Atulah peel si kecil tu..sabor jelah.

owh kak lea pun kira sikitlah n3 berbanding kawan yang sama tahun blognya dengan kak lea.takpe ska..yang penting ska rajin update sehari sekali pun jadilah.dan komen kawan2 tu penting..tqvm tau skodeng n3 lama hahahaha..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...