10

Makcik pun ada POKET DORAEMON lah!!!

18:07 |
Seperti biasa saya suka pergi pasar malam,dan menuju ke gerai milik sorang makcik.Dia jual ulam-ulaman.Masa nak bayar tu.....







Huwaaa!Serius walaupun saya perempuan,tak pernah minat bin terfikir untuk selit duit di POKET AJAIB tu,hah!!!Memang masih ada 'otai' yang bergelar makcik & nenek yang cukup suka selit2.Kalau saya dapat duit tu semasa mereka tengah berpeluh huhu,sendiri mau ingatlah betapa 'wangi & lembap' duit korang pegang ngeh ngeh ^^



10 comments

29/1/13 19:11

salam..
ehem..(test suara jap)

tidak!!!!!!
doraemon xde poket kat situ..
tidakkk!!!
saya x percaya!!!
percayala cakap saya..
doraemon x macam tu!!

ok dah..
^^

29/1/13 21:02

@Gee GTGhahaha got you!lupa lak doraemon kwn kite kt blog ni he3.ok2 ye ye pcya doraemon je ada poket ajaib hahaha ^^

30/1/13 00:14

@||Sis aLeaSaRa||
fuh.. seb baek percaya..ngeee~~~~

30/1/13 01:36

hakhakhak... aiyoooooooo... ajaib sungguh poket tu... gila ah... huhuhuhu

30/1/13 02:22

@Gee GTGyelah kn pcya kang x psl2 doraemon pggl giant suh nyanyi cair trs tahi telinga semua blogger ^*

30/1/13 02:23

@Uncle Jonniuncle tak aci,mn blh baca entri ni,ni rahsia org ppuan je hehehe ^^

30/1/13 10:53

Wangi nyer...hahhaa

30/1/13 11:49

@Nieyxzha Hassanhurmmm wangiii wink wink ^^

30/1/13 12:48

janji selamat dalam fikiran makcik tu

30/1/13 17:45

@nazha anuabetul2 mn brni org lain nk cilok ngeee...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...