6

Roti Comel Butterscotch~Yummy

15:00 |


Hye semua.Mesti korang dah pernah rasa kelembutan,kewangian dan keenakan roti keping Gardenia Butterscotch,ni kan?Sungguh enak dimakan begitu saja..oh Gardenia!Anak2 cukup suka makan cecah teh 'o' panas,kadang2 saya nak bagi garing saya letak kejap kat toaster.Semerbak bau rumah uweiiii!


Jeng..jeng..jeng...comelnya,Delicia Butterscotch perisa baru.


Alang2 pergi kedai,terus saya beli untuk stok minum pagi & petang (owh juga untuk supper sewaktu saya blogwalking ^^ )


Ada satu lagi perisa Rose,sedap!Macam rasa air sirap bandung (kata anak saya yang kecil).


Boleh dibawa ke mana-mana dan comel je sumbat dalam bag.


Selamat mencuba daaa 



6 comments

18/1/13 20:14

Butterscotch sedap!

18/1/13 21:04

tak tahu pun ada roti butterscoth ngan rose tu.. pasni kene carik ni..

19/1/13 11:25

@Nieyxzha Hassan

yummy walla ^^

19/1/13 11:26

@juelee

sdp tau dh cuba sekali mesti nk beli lagi ^^

7/6/13 01:30

sedapppp.. paling suka y perisa coklat..huhu~~

8/6/13 22:52

@AiSyA LiEzAak ah coklat pun best yummy!!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...