6

Tak boleh ? Saya GAYAT cikgu!

10:58 |
Salam semua.Semalam sekolah anak kembar saya baru je dapat bantuan persekolahan RM100.00.Memang lambat berbanding sekolah lain.Semalam gara2 para cikgu sibuk nak memastikan proses penyerahan duit kepada ibubapa berjalan lancar,biasalah murid2 nakal sedikit.'Excited' kot tunggu mak bapak datang ke kelas.

Dalam kelas anak saya,memang ada sorang murid lelaki ni nakal sikit.Mulut asyik pot pet pot pet,usik kawan perempuan yang duduk di sebelah,usik pula kawan lelaki yang duduk di depan.Padahal dah bagi kerja sekolah untuk dibuat dalam kelas.Apa lagi cikgu naik angin,kena dendalah.Tetapi ada je jawapannya;








Tahniah kepada semua guru yang banyak bersabar dengan pelbagai 'peel' murid2.Saya?Dulu memanglah berangan nak jadi cikgu.Tapi sebab saya bosan dari darjah 1-tingkatan 5 asyik pergi sekolah,tak kan dah dewasa,kerjapun di sekolah?Maka berubahlah sentiasa cita2 tu hehehe.Alasan tak logik ngee ^^


6 comments

22/1/13 12:34

hehehe....bdk bdk nakalnye sweet....

nurulpun mmg tak bleh kot jadik cikgu.hehehe..samalah kita

22/1/13 15:03

@HeNRieTTa JoSe

makin bsr murid2,makin bergeliga otak dorg.sabar jelah si cikgu ^^

22/1/13 15:04

@wan nurul hezrina abd halim

owh ye ke.mmg krg skt kesabaran nk monitor murid2 yg ramai tu he3.

23/1/13 14:46

Hehe chuu mmg awl2 tolak jd cikgu..rse x reti nk mngajar n hndle budak haha

23/1/13 15:45

@Chuu Muqhlissaya pun sama.ajar ank pun kdg2 dh fenin...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...