19

'Vibrate' lah lagi handphone tu,huhu !!!

19:42 |




Masa tu kite kerja kat MAS.Dok ralit tengok ragam manusia,ada sorang mamat ni tengah menghala ke kaunter.Punyalah control macho....tup2 mengeliat badan macam kena gigit semut.Ingatkan nak terkencing ke,apa ke.Kelakar gak mamat tu sebab muka handsome,tapi MELATAH YOU!!!Hah...'vibrate' lah lagi handphone tu,ye ^^







19 comments

31/1/13 20:45

Hehehe..kalau tengok live mesti lawak giler..kuikui

31/1/13 22:50

@Nieyxzha Hassanadeih ms tu nak gelak pun ada,kesian pun ye mcm2 peel ^^

1/2/13 03:40

mungkin taktik nak tayang henpon mahal dia kot... huhuhuhhu

1/2/13 08:59

terus hilang macho..huhu

1/2/13 09:39

salam..
siyes??
hahaha..
adoyai klu saya malu dah tu..^^

1/2/13 15:40

huhhuhu pnah jgk aku tngok situasi camtu ngeee~ lawak jgk tngok..so moral of the story...vibrate lgla hanpon tu hihii~

1/2/13 19:44

hahah... kelakar je bila bayangkan mamat tu cam nak tahan kencing. ala geli2 gitu...

PB lebih suka vibrate hp dari ada bunyi...tak tahu kenapa...hehe..

2/2/13 23:48

abe pun kngkdang melatah jgk :) Opocot

http://quereka.blogspot.com/2012/12/rumah-que-syurga-que-rumahku-syurgaku.html

3/2/13 00:31

Buruknya lelaki melatah...
"Allah, mudah-mudahan dijauhkan musibah itu..."

@Uncle Jonnimgkn juga kot ^^

@the malay malemalu gak bro tu sbb hp vibrate dpn awekz2 :)

@Gee GTGyup sis,malu gak kan ^*

@kroleyargh moh pakat vibrate he3!

@Izan Ishakye sis ingatkn mamat tu nk tkencing ha3!

@Pendekar Berkudahye PB.Owh jgn amalkan bahaya he3!

@Que Achmadngee mesti kelakar klu kwn2 usik,bro melatah ha3!

@abuikhwanmelatah sbb terkejut,ssh skt nk control diri ^^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...