8

Sayalah....desperate RUNNING WOMAN!!!

12:41 |

Masa cuti hujung minggu inilah,semua isteri tak kira yang bekerjaya atau suri rumah 'wajib'............

SORONG AMPAI TARIK AMPAI
Mengejar cahaya si matahari
Menimbun-nimbun baju ku nak sidai
Ku harap cerah sepanjang hari




Yarghhhh nasib baik duduk tingkat bawah,senang je nak tarik tolak ampai.Kekuatan tangan amat diperlukan ye murid2 semua....


'Instict' ataupun deria ke-6 amat diperlukan di saat-saat angin bertiup sepoi-sepoi bahasa,di luar sana.Suasana dalam rumah tiba2 macam gelap...seakan-akan mendorong korang mencari bantal peluk.Itu tandanya.....


 nak hujannnnnnnn!






8 comments

24/2/13 14:37

harap tak ujan la hari ni..nak basuh kereta jugak :)

24/2/13 15:04

@s.y.a.r.q huhu samalah.asal basuh kereta je hujan,asal hujan je basuh kereta huwaaaa ^^

24/2/13 15:12

Assalamualaikum Kak Alea..dtg ziarah sini ^_^

itula.semenjak dua menjak tiga menjak nie cuaca tak menentu kn..baju pun sush nk kering..kekdng tu smpai 2 hari bru kering..hehe.cobaan.

24/2/13 21:00

@Novelgurl salam hye sis!tulah elok je publish entri ni td,trs hujan lebat alhamdulillah hujan pun bgs ^^

25/2/13 01:58

Salam sis..
Hebatnya.. jadi multitask mother ni mesti mencabarkan..kiki.

P/S.. amboi2...
X menahan pantun dia..terkedu cek na...^^

25/2/13 22:23

@Gee GTG slm tau xpa...tak kering tgn dh kn buat kja lain pulak huhu ^^

owh akk mmg suka berpantun dr mula buat blog lagi ngee ^^...

6/7/13 17:09

akk, apa kata buat stu tmpt utk sidai baju.. hahhaxD xde la susah sgt lau hujan ...boleh biarkan je :)) haa~ lau pergi mana2 un mmg slmt! ^^

7/7/13 00:38

@AiSyA LiEzAhye AL..memang ada dah tempat sidai kat dalam rumah..senang,kan.mendung je tak yah dah sidai luar he3..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...