14

Telefon Melalak kenapa tak angkat???

23:12 |






Itulah yang selalu terjadi,kadang2 lupa.Sebab suka sangat bertukar ringtone,hingga lupa bunyi yang datang tu rupanya dari handphone sendiri adeihhhh.

Ye saya masih setia dengan Nokia biasa2,yang jatuh banyak kali pun masih ok.Banyak memori handphone ni tau(duit gaji masa kerja company lama).Saya dalam proses kumpul duit nak beli NOTE 2 yehaaa!!!





14 comments

18/2/13 00:05

salam..

lulz.. ade orang nak note2..
untungla..
belanja..kikiki..

18/2/13 00:09

@Gee GTGslm morning ^^

uishhh doraemon x yh dh gna hp..poket ajaib tu gajet byk dah..selongkar je mesti kuar gajet canggih kalah note 2 ^^

18/2/13 00:30

jgn disebut nak hp baru..kang merajuk nokia tuh...hehhe

18/2/13 01:51

deno pun pakai tepon biasa2 jer... huhu

18/2/13 07:28

@Yaya Azurahye sis ye betullah,kan.sbb hr tu sebut nk tkr msn bsh tup2 rosak huwaaa ^^ (kn ckp blkg2 br hp x dgr ngee)

18/2/13 07:29

@denohye deno!xpa2 jji blh call n sms tu yg penting ngee ^^

18/2/13 17:35

tak pe.pakai telefon biasa pun ok. jatuh byk kali pun tak kisah kan.lagi2 nokia.

18/2/13 17:40

@nik rosbetul2 hp zaman dulu lg tahan dr yg baru huhu ^^

19/2/13 14:46

sama lah kita pakai handphone biasa saje

19/2/13 14:54

@Aku PenghiburHE3..OKLAH TU!

yehah samalah kita..ngah kumopul wit tapi kumpul2 sik plak nak guna jew.huhuhu

21/2/13 10:20

@wan nurul hezrina abd halimtu lah duit mengalir mcm air je,kn kuatkan tekad sbb nk gak beli note 2 ^^

6/7/13 17:26

skrg dah bjya miliki s2 ke akk?? skrg dah s4.. apa kata beli s4..hehehhexD

7/7/13 00:33

@AiSyA LiEzAhye AL..in shaa allah plan nak beli s4 lepas raya.nak lepaskan mana yang penting dulu he3..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...