10

Telingaku~Benci...tapi itu dulu...

22:15 |

Pernah tak telinga korang macam ni?




Itulah yang terjadi kepada telingaku
Tiap kali dengar lagu baru.....
SINDROM telinga berdenyut seribu
Dulu benci..sekarang dengar tanpa jemu


Cuba teka apa bendanya???




Dulu tak suka dengar lagu.....



"Sayang apa khabar denganmu......."

(Lama2 secara tak sedar terikut nyanyi sekali,hingga saya tepuk mulut "kata tak suka kenapa nyanyi,hah?")


Jauh dari diri ku lagi~Sesungguhnya cinta kita~Setia ke hujung nyawaaaaaaaaa
(masa ni memang saya tutup telinga!!!)



Ku jadi tidak tentu arah, entah apa yang ku kuatiri
Sejak terjadi cerita itu...cerita itu
Lepaskanlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama

(owh serius dia nyanyi gedik giler...tapi lepas tu saya ternyanyi sekali huhu)




Lagu iklan sepanjang zaman yang paling SAYA TAK SUKA jatuh kepada.....



MADU KHAULAAAAAA....
('Famous' masa bulan puasa.Saya bukan tak suka produk ni,saya sendiri pernah beli.Cuma telinga terganggu dengar suara orang yang sebut madu khaula tu..takuttt)



Selamat berehat di hujung minggu !!!




10 comments

15/2/13 22:50

salam..
ehhh..
sama la...
saya pon awal2 x suka dengar lagu tu..
"Sayang apa khabar denganmu......."

p/s: iklan paling saya suka
pon maju waktu bulan puasa jugak..
"yusoff taiyobbb~~~"(buat gedik sikit..^^)

15/2/13 23:22

org tua memang selalu berpesan, jgn membenci sesuatu perkara terlalu sangat, takut suatu hari nnt benci bertukar menjadi suka pulak

16/2/13 00:11

@Gee GTGslm ^^ hahaha...ok2 tgh cuba nk jadi gedik ni nyanyi "YUSOF TAIYOBB...belilah ye abang2 kakak2" bok tak ok tak ngehhh ^^

16/2/13 00:13

@the malay malebetul2 tak mau dh benci2 he3...

16/2/13 17:14

hahaha same r wak...krole mula2 dgar lagu sleq n najwa "untuk dia" pergh! mmg tak dpt terima waktu tu..tp skngni pergh! layanz...

17/2/13 16:50

@krole
kay ell kay ell....ofcemate lelaki sy lak terbalik,dulu suka lagu tu bile atau najwa nyanyi trs cancel x minat he3...

17/2/13 21:38

Itula..lagu yg paling tak suka..itu yang terngiang2..hehehe

17/2/13 23:31

@Nieyxzha Hassansbb dh sllu sgt dgr telinga jd terbiasa wpun lagu tu bkn best sgt pun he3...

hahaha nurulpun kalau takdok lagu mcm dok dalam gua..semua genre lagu nurul ok tapi taklah taksub...tentang iklan madu kaula mmg nampak seram munyik kaullaaaah..hehehe

21/2/13 10:18

@wan nurul hezrina abd halimhehehe mmg x suka arghhh iklan madu tu ngehh ^^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...