15

Memori Cinonet~Beca & Seluar Dalamku opssss!

22:47 |


Masa cinonet dulu,kite kan pergi tadika naik beca.Best tau!Tapi yang tak best tu sebab kena naik dengan kawan kite,NANI yang sangat nakal + comot + ratu cubit!


Dulu2 manalah reti nak sebut 'omputeh'...memang tak pernah dengar perkataan 'panties' atau 'underwear'.Cuma tau sebut SELUAR DALAM....dah namanya seluar kecil terletak di dalam ye tak?

Kite  tak sukakan Nani sebab tiap2 pagi naik beca,soalan wajib yang tak pernah lupa dalam kamus hidupnya ialah.........................




Huwaaaa...dia suka sangat nak tau kite pakai seluar dalam warna apa,kartun apa.Benci betul sampai selalu pakcik beca marah kat dia.Selalu jugak kite  mengadu kat Tok Mah(nenek),tapi Tok Mah kata jangan layan.Kalau dia selak lagi skirt,cubit je tangan budak tu.Taulah seluar dalam kite  cantik sebab selalu beli kat supermarket Hock Hai (terkenal masa tu kat bandar Muar he3).


Kite  pun tak tau mana Nani sekarang?Adakah dia sudah berjaya sebagai designer panties macam SPANX & Triumph tu???




15 comments

5/3/13 23:10

salam sis..

wakakakaka.. wuahahaha!!!!!..(tengok saya gelak x sopan dah ni.. suma salah sis..dem!!)

malunya dapat kawan camtu..
kalau saya
dah lama saya ketuk kepala dia..

p/s: mungkin dia dah jadi designer yang terkenal.. ha itu kita x tau..kan2..^^

@Gee GTG slm hye geeeeee yang cuteeeeee yehaa ^^

owh mmg ms tu x suka n grm dpt kwn sebeca mcm dia,hah!

yelah kan mgkn dia jd designer yg terkenal dh skrg ni sbb minat sgt dgn warna n corak huahuahuaaa....

6/3/13 00:59

he3... sibuk jer dia ak tgk kak.....nasib baik pakai...kalau tak.... sure malu....

6/3/13 08:53

uiks...nakai...tewcik tewcik dah pndai nak skodeng anak dara orang....ekekeke...

6/3/13 09:10

comel je baca n3 nie....hehehe....

@NzA lalalala....he3...malu2 ^*

@HeNRieTTa JoSe mmg bdk nani tu klu jmp dia skrg,mmg nk cubit dia sbb dulu x pnh2 dpt cubit :)

@Remy hazza hohohoho tidakkkkkk mestilah pakai malu2 ngeeee :)

6/3/13 11:59

Gigih siot blog Gee tu...

eh? hapa? seluar dalam?

@-gedek! uncle gedekkkkkk ^^

6/3/13 14:33

hahahah kelakar okay..tu gambar beca besar kat muor kan ..hock hai hehhe, dulu masa memula kawin dengan hb, situ laaa supermarket yang selalu ida pergi hehhe

6/3/13 14:34

kelakar laaaa hahahaha...sibuk nak cek seluar kecik orang yer...napa u tak cek dia punya jugak hahaha..Hock Hai hehhe, dulu masa memula kwin dengan hb, itu la supermarket yang best pun haahaha

mungkin juga nani jadi promoter seluar dalam kat supermarket. kekekeke jd dia tak perlu selak kain kawan lagi utk tgk seluar dalam cantik. hehehehe

@THE LEKAT LEKIT STORY hye sis!yelah kan betul juga tu.agaknya promoter shpg mall manalah dia tercampak tu he3...

@ida hye sis ida!ye betul tu mmg femes hock hai ni....ms kcl rs best je klu dpt shpg situ he3...

owh x selera nk singkap skirt nani tu hah...grm betul tau kt dia!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...